Levering
Info over verloop bestelling

Wij hebben een 'Big green Egg cursus gedaan wat een geweldige ervaring is geweest.

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor het compliment! Leuk dat je er was.

Joey

Meerdere workshops gevolgd, goede kok en altijd zeer vriendelijk

klantvriendelijkheid

Carin van der H

Als je een BBQ experience wilt doen, kies dan deze! Ontzettend veel geleerd, hele relaxte sfeer en genoeg drankjes & hapjes. Zeker een aanrader!

Uitleg, variatie van gerechten en technieken, sfeer, genoeg hapjes & drankjes

Reactie BBQ Experience Center:

Heel leuk dat jullie er waren! Dank voor het compliment.

Altijd goed

Alles

Nvt

H. Meeuwis

Zeer goede ervaring.
Super georganiseerde workshop.
Vriendelijk personeel wat alle tijd neemt voor je. Echt een aanrader om hier I ergens aan deel te nemen of iets te bestellen of...

Men adviseer echt top. Weten waarover ze praten.

Het is gewoon top dus zou niet weten wat er nog aangepast moet worden. Ga zo door zou ik zeggen.

Reactie BBQ Experience Center:

Dan doen we zeker! Dankjewel!

Nico Kools

Prima workshop gehad.
Daarna bge met tafel besteld. Levering duurde 5 weken. Nog niet alles geleverd. Wacht nog op nalevering.

Vriendelijk en gezellig bedrijf.

Toch wat alerter zijn op communicatie als levering wat langer duurt. Gewoon: laat tussendoor even iets weten.

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor het compliment Nico! En goede feedback waar we iets mee kunnen: namelijk de communicatie verbeteren bij naleveringen, bijvoorbeeld door altijd inzicht te geven in de status van de nalevering.

Joey van BBQ Experience Center

Hele gastvrije firma, leuke workshops

goede productkeuze bij de workshops, nette ontvangst, voldoende consumpties beschikbaar.

waar jullie echt aan moeten werken is de hygiëne van de toiletvoorziening deze is niet op orde. ook aangezien we met verse producten werken. Tevens is de hygiëne bij de wasbakken niet op orde en te weinig.

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor het compliment! Bij de vis workshop ging het qua hygiene inderdaad mis. Deelnemers stonden (ineens) in de toiletgroep vissen te scrubben terwijl deze niet eens gescrubd hoefden te worden, en wanneer je wel een vis schoonmaakt is hier de keuken voor uiteraard! Toen we dit constateerden hebben we direct actie ondernomen want dit is niet de bedoeling. Excuses.

Erg goed,

Reactie op vragen, enthousiasme medewerkers, advies, en ondersteuning

DHL vragen om op dag van levering indicatie te geven dit kan bijvoorbeeld window zijn of 30 min voor aankomst bericht

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor het compliment! Levering met DHL is inderdaad iets we gaan verbeteren, want het lukt ze gewoonweg niet om een betere indicatie te geven. Hier balen wij ook ontzettend van. We gaan overstappen naar een andere partij om dit te verbeteren.

Joey van BBQ Experience Center

We wachten nu al 4 weken op naleveringan een asbasket. Als compensatie hadden jullie op zijn minst een pook en asla in bruikleen kunnen geven. Wij hebben samen met nog 2 bevriende stellen allemaal...

Wat er geleverd is is prima geleverd

Contact houden met de klant over de aanlevering en als er iets niet geleverd kan worden even contact opnemen met de klant zodat zij dit niet via de chauffeur hoeven te horen.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor de feedback! We houden een grote voorraad maar soms komt het voor dat een product niet voorradig is, dit is meestal zo dat het niet leverbaar is bij de leverancier. In dit geval is dit helaas ook zo. Ons is al meerdere malen levering toegezegd maar ook dat wordt niet nagekomen. Ik betreur dat wij hierom onze klanten ook moeten laten wachten.

Joey van BBQ Experience Center

Prettige relatie ; respons via email was traag / niet adequaat

Mooi assortiment, vakbekwaam advies, mooie nieuwe verkoop ruimte

Zie boven

Reactie BBQ Experience Center:

Fijn om te horen dat onze nieuwe locatie en het persoonlijke advies in de smaak valt! Nogmaals excuses dat er niet (tijdig) is gereageerd op jouw e-mail. We vinden adequate reactie juist erg belangrijk, hierom betreur ik dit enorm. Belangrijk verbeterpunt wat we gaan oppakken. Veel plezier met de Big Green Egg!