Levering
Info over verloop bestelling

Supersnelle levering van bestelde producten

Ellouis

Heel erg leuke workshop gehad onder deskundige leiding. Veel geleerd. Zeker een vervolg waard.

Laurens

Prettig contact, kwalitatief goede en ook gezellige workshop

Contact
Inhoud workshop

Bestelprocedure kan beter. Zit in webshoppakket waardoor je bijvoorbeeld kunt kiezen of je de workshop thuis wilt laten bezorgen... Dat is niet logisch. Direct feedback op gegeven, gaan ze oppakken.

Vriendelijk goed en snel geholpen

Weten waar ze het over hebben

Annemiek

Leuke workshop gehad

veel kennis en informatie

Reactie BBQ Experience Center:

Leuk dat je er was Annemiek!

Dewi

Leuk jong dynamisch! Prachtig bedrijf

Leuke experience avond, goede kok

De kok wist inhoudelijk weinig van de bbq’s, eigenlijk moet er iemand tijdens het koken meelopen die advies geeft over de bbq waarin klant geïnteresseerd is

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor het compliment Dewi! Daar doen we het voor :)

Bij de BBQ Experience Workshop gebruiken we 5 verschillende type BBQ's. De chef die jullie hadden weet extreem veel van koken en bereidingstechnieken maar niet alle ins & outs over de BBQ's zoals prijzen, modellen, etc. Juist daarom loopt er ook iemand uit de showroom mee in het begin en einde van de workshop om alle vragen te beantwoorden.

Joey van BBQ Experience Center

Fijne hulp voor en tijdens de koop!

Individuele aandacht

Na aankoop van een kamado nog een keertje bellen of berichten of alles naar tevredenheid Is.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor de feedback, fijn dat alles goed is verlopen.
Een belletje achteraf is inderdaad een goed initiatief. We zullen kijken of dit in het standaard proces te doen is. Bedankt voor jullie aan koop en veel plezier van de Bastard!

Yvonne Priester

Wij hebben een workshop gedaan,masterclass vlees
Was erg leuk en leerzaam,zeker voor herhaling vatbaar

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor het compliment Yvonne! Leuk dat jullie er waren.

Xandra Blommesteijn

Prima workshop bbq-experience gevolgd. Goed uitgelegd en top locatie. De mannen zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Ik raad het echt aan om hier een workshop te volgen

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor het compliment Xandra! Fijn om te horen, daar doen we het voor!

mike

Goede objectieve informatie over de verschillende merken.

Veel kennis en tijd/aandacht voor de klant

Bij de offerte werd er meteen een hoop accessoires voorgesteld. Snap dat hier de meeste marge op zit. Maar het maakt de aanschaf wel echt veel hoger. Kan me voorstellen dat dit mensen toch wat afschrikt. Uiteraard is het geen probleem om aan te geven dat je deze accessoires niet wil.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor het compliment Mike!

Wat betreft je tip, we vinden dat eigenlijk iedere Big Green Egg samen moet gaan met een aantal essentials die we benoemen in het voorstel. Uiteraard hangt het er vanaf wat je ermee wilt gaan bereiden maar in onze ervaring willen de meeste mensen een goede start hebben en alle bereidingstechnieken kunnen doen. Er bestaat echter niet 1 product vanuit Big Green Egg waar alles in zit dus vandaar dat we het los moeten voorstellen. Uiteraard wel gepaard met een goede uitleg hoe, wat en waarom. Fijn dat je dat prettig vond.