Levering
Info over verloop bestelling

Van Dam

Leuke winkel waar de menig bbq liefhebber urenlang kan verdwalen.

vriendelijke mensen en hebben alle tijd.

communicatie en levering.
in de winkel hebben we eea besteld welke 1-2 dagen later zou worden geleverd.
communicatie en levering.
in de winkel hebben we eea besteld welke 1-2 dagen later zou worden geleverd.
na ruim een week nog niets vernemen. Contact gezocht via de chat. ook op hun verzoek je vraag en email achtergelaten maar nooit een reactie ontvangen.
Later proberen te bellen, maar ook hier geen reactie. Pas na de 2e keer een boodschap te hebben ingesproken werd ik terug gebeld.

Pas na 18 dagen ontving in mijn bestelling waarbij de verpakking wel te wensen overlaat.

zij geven duidelijk aan dat ze alles uit voorraad leveren en niet aan "drop shipping" doen. Helaas is dat laatste niet correct. Onze bestelling is nl gewoon via de importeur/leverancier direct geleverd.

mijn advies is dan ook:
Beloof wat je waar kan maken en laat al het andere achterwegen.
Een boodschap achter laten en geen contact opnemen is geen goede service.

Verder is het een Top zaak!!! Ik kom er graag.

Vlaeminck

Super Service en snel geleverd. Ben zelf van België en hier is de levering gratis vanaf 30 euro. In België is het betalend.. Vanaf nu bestel ik alles hier voor mijn traeger.

Levering, gratis verzending en zeer snel

Pauline Pronk

Prettig epn deskundig advies

Klantgericht / aandacht

“Koffie na alle kilometers”

Ronald Disco

Mooie winkel, goede uitleg en beleving.

Echte winkel met veel keuze

Geen reactie op tekst bij bestelling vond ik jammer gezien het flinke aankoopbedrag zou men daar best op mogen reageren.

Jan Pieneman

Goed, artikelen die volgens we website voorradig waren werden niet geleverd maar ook niet gemeld.

Klantenservice en oplossing

Voorraad status op de website of althans in de email bevestiging een bericht dat artikelen er niet zijn terwijl besteld/betaald

Mariella Meeuwissen

Jullie zijn gewoon de tofste!

Begrijpen heel goed waar klanten behoefte aan hebben, mooi uniek concept.

Levering en de communicatie rondom de levering mag wat aardiger. Moest hiervoor toch een hele dag vrij nemen omdat jullie het tijdschema niet exact konden garanderen.

Mark Wullink

Bij een internet-zoektocht over kamado's dit bedrijf meermalen tegengekomen. Goed en professioneel uiterlijk. Eerst 1 van de Youtube videos bekeken die dit nog weer onderstreepte. Daarna de stap... Bij een internet-zoektocht over kamado's dit bedrijf meermalen tegengekomen. Goed en professioneel uiterlijk. Eerst 1 van de Youtube videos bekeken die dit nog weer onderstreepte. Daarna de stap genomen om naar de showroom te rijden voor mijn overige specifieke vragen + koop beslissing. Zeer vriendelijk, deskundig en gemoedelijk te woord gestaan.

Veel deskundigheid en ervaring. Uitgangspunt is meer workshops geven en minder verkoop van producten, dat werkt goed.

Op de site is het soms moeilijk specifiek artikelen te vinden. Je moet dan net de juiste naam weten, anders krijg je een incomplete lijst terug. De reactietijd via de website is af en toe wat... Op de site is het soms moeilijk specifiek artikelen te vinden. Je moet dan net de juiste naam weten, anders krijg je een incomplete lijst terug. De reactietijd via de website is af en toe wat langzaam, maar begrijpelijk rond deze drukke periode (ze geven zelf ook al direct excuses hiervoor).

Maykel Slager

Big Green Egg aangeschaft, en waar kan dat beter dan bij deze winkel. Werkelijk alles waar je als bbq liefhebber van droomt hebben ze in de showroom staan. Ik als ervaren kamado gebruiker kreeg toch... Big Green Egg aangeschaft, en waar kan dat beter dan bij deze winkel. Werkelijk alles waar je als bbq liefhebber van droomt hebben ze in de showroom staan. Ik als ervaren kamado gebruiker kreeg toch nog wat goede tips en duidelijke uitleg. No Nonsense! Neem een zak geld mee want je word erg hebberig van deze winkel. Top zaak, ik ga zeker nog eens terug!!

Duidelijke uitleg, grote showroom, advies op maat. Ging weg met een goed gevoel!

Ga zo door!!!

Emil Földes

Professionele en vriendelijke medewerkers.

Kennis en enthousiasme

Nvt

Nele Marcel

De verstrekte info via de website en chat was super. Ik kreeg veel uitleg. En na de aankoop misste er wat en dat is meteen in orde gebracht.

Kennis over alle producten

Geen, alles verloopt vlot