Angelique Hameleers

OP 14 april hebben mijn man en ik een Big Green Erg Experience bijgewoond. We hebben een zeer goed verzorgde en leuke dag gehad. We hebben heel veel opgestoken van alle tips en adviezen die we... OP 14 april hebben mijn man en ik een Big Green Erg Experience bijgewoond. We hebben een zeer goed verzorgde en leuke dag gehad. We hebben heel veel opgestoken van alle tips en adviezen die we hebben gekregen. Ook hebben we gewoon heel erg lekker gegeten.
Wouter was onze gastheer die dag, hij heeft ons op een hele prettige en professionele wijze door de workshop geleid. Al met al kunnen we de workshop van harte aanbevelen voor de beginnende BBQ-er of gewoon omdat je altijd iets bij kunt leren!

De professionaliteit en vakbekwaamheid van Wouter.
De ruimte was schoon, heel licht en heel sfeervol.
De producten waarmee we hebben gewerkt waren vers en van goede kwaliteit.

Er was op de dag dat wij er waren geen spa rood in de koelkast. Dit is het enige dat ik heb gemist. Weet niet of ik ernaar had moeten vragen maar als het niet in het assortiment van drank zit is dat... Er was op de dag dat wij er waren geen spa rood in de koelkast. Dit is het enige dat ik heb gemist. Weet niet of ik ernaar had moeten vragen maar als het niet in het assortiment van drank zit is dat de enige tip die ik heb.

Boye Snoek

Fantastisch; leuke en vooral lekkere workshop. Meer dan genoeg eten en drinken en vooral hele goede begeleiding.

Begeleiding.
Voorbereidingen die getroffen waren.
Het eten en duur van de kamado workshop!

Wisselen van werkplek/kamado tijdens de workshop.

Reinder Slager

Kamado besteld! Gied geregeld allemaal en omdat ik montage mee had besteld bleek bij montage de eerste kamado wat mankementen te hebben. Daardoor dus tijdig ontdekt. Levering iets vertraagd maar wel... Kamado besteld! Gied geregeld allemaal en omdat ik montage mee had besteld bleek bij montage de eerste kamado wat mankementen te hebben. Daardoor dus tijdig ontdekt. Levering iets vertraagd maar wel een goede kamado.
En levering ging uitstekend en op afspraak! Ideaal!

Communicatie en service!

Nog niet 😃

Pelle Leclair

Onwijs leuke workshop gevolgd. Alles was goed geregeld. De ingrediënten waren top, de chef was kundig en goed en de ruimte was ook een beleving an sich.

Goed kundig personeel
Leuke gerechten
Goede uitleg

Afwassen was soms een beetje chaotisch als 20 man tegelijk naar de spoelmachine gingen

Remco Arkesteijn

Echt geweldig!!

Goeie presentatie, veel leermomenten, heerlijke gerechten.

Leon

Netjes verpakt en snel geleverd

Anjo Van Heerde

Hele leuke en leerzame Bastard workshop gevolgd. In de winkel veel keus in accessoires, vlees, rubs en sauzen.

Grote en overzichtelijke winkel, veel expertise in huis

Dimitri Saeys

Prima!

Goede prijs/kwaliteit houtskool

mails komen in spam, bestelling overzicht op website werkt niet

Ivan Stankovic

Geweldig

Vriendelijk, profesioneel, hulpzaam....

Truus Puts

De bestelling is correct afgeleverd 👍. Ik had zelf de verkeerde maat rooster besteld en ben hem zelf komen ruilen. Het was een top bezoek bij jullie ( net een kind in een snoepwinkel) leuke zaak... De bestelling is correct afgeleverd 👍. Ik had zelf de verkeerde maat rooster besteld en ben hem zelf komen ruilen. Het was een top bezoek bij jullie ( net een kind in een snoepwinkel) leuke zaak met vriendelijk en gemotiveerd personeel, kom vast nog eens terug.

Deskundig, gemotiveerd en enthousiast personeel en kwaliteitsproducten

Nog niets ontdekt