Amber

Een fijne plek waar het erg gezellig is. De chefs en winkeliers weten waar ze het over hebben. De Italië workshop was erg lekker en we hebben het e.e.a. aan technieken opgepikt voor bij ons thuis.... Een fijne plek waar het erg gezellig is. De chefs en winkeliers weten waar ze het over hebben. De Italië workshop was erg lekker en we hebben het e.e.a. aan technieken opgepikt voor bij ons thuis. Aan het einde ook de recepten in de email mogen ontvangen. Super fijn.

Veel kennis, goede ingrediënten. Er wordt fijn rekening gehouden met dieetwensen/-voorkeuren. Goed materiaal wat je kon gebruiken tijdens de workshop. Alles wordt goed uitgelegd, stap voor stap, hoe... Veel kennis, goede ingrediënten. Er wordt fijn rekening gehouden met dieetwensen/-voorkeuren. Goed materiaal wat je kon gebruiken tijdens de workshop. Alles wordt goed uitgelegd, stap voor stap, hoe je verschillende onderdelen kan aanpakken.

Veel wachten tussen de gerechten door tot iedereen helemaal klaar is. Je kunt niet met iets tussendoor vooruit werken o.i.d., geeft wel gelegenheid om even te zitten en wat te drinken.
We zijn...
We zijn bijna één uur uitgelopen.

Wim Lisabeth

Top! Goed en netjes geholpen, geen opdringerige verkopers, ruim assortiment

Eerlijk advies, ruime keus

john claes

Super nette en snelle levering

complete levering

Koen Zwart

Kadobon besteld en die was binnen half uur binnen in de mail. Zelfs op zaterdag. Echt top.

Snelheid

Beetje zoeken op de site naar cadeaubonnen. Geen duidelijke categorie voor.

Sam van Groezen

Zeer goed!

Duidelijke en leuke uitleg met veel mogelijkheden om zelf het uit te voeren

Goed aangeven wat de moeilijkheidsgraad is. In deze cursus was het goed te doen, maar als leek weet je niet altijd hoe het precies werkt

Geert Kuppens

Geweldige leuke ervaring.

Ongedwongen sfeer. Lokatie is prima voor barbecue-experience.

Chris Poppe

Zeer tevreden

Zeer vriendelijk en goed op de hoogte

Zo verder doen

Philip Demeyere

Top

inhoud, voorbereiding, sfeer , locatie

no

Huib Stehouwer

Prima ervaring, kundige en plezierige grillmaster waar we veel van hebben geleerd. En hebben, weliswaar zelf bereid, heerlijk gegeten. Kortom een geweldige avond uit die zeker nog eens plaats gaat... Prima ervaring, kundige en plezierige grillmaster waar we veel van hebben geleerd. En hebben, weliswaar zelf bereid, heerlijk gegeten. Kortom een geweldige avond uit die zeker nog eens plaats gaat vinden.

Vriendelijk, gezellig en uitermate kundig

Het afwassen zou beter geregeld kunnen worden

Jelle

Aangename sfeer, leuk concept

Ieder heeft een eigen BBQ om aan te werken

Een kopie van het menu op de werktafel ( handig als geheugensteun )