Erwin Ottema

Goed!

Goede communicatie, snelle levering.

Met vriendelijke groet, Geen verbeterpunten voor jullie, maar voor Grill Guru. Pasvorm en uiterlijk van de hoes voor de compact komt niet in de buurt van de large die ik ook heb.

Erwin Ottema

Fleur Swank

Het was een hele gezellige en leerzame middag met een leuk team.

De recepten waren heerlijk en werden goed uitgelegd. Ook was er genoeg ruimte voor alle recepten en vragen tussendoor.

Die hebben wij niet

Gezellig en goed

Hebben de kennis

Nee

Koen Kranenberg

Mooie tips en veel gratis content

Helga ultzen

Ik heb een Big Green Egg gekocht in een mooie tafelopstelling. Als kado had ik een workshop gekregen die ik inmiddels heb gevolgd.

Goed advies, alle tijd, goed meedenken, alles zorgvuldig afgehandeld.

De mails over wanneer we de geassembleerde green egg konden verwachten waren wat onduidelijk. Na een belletje bleek dat de green egg eerst geassembleerd moest worden en pas daarna de levering... De mails over wanneer we de geassembleerde green egg konden verwachten waren wat onduidelijk. Na een belletje bleek dat de green egg eerst geassembleerd moest worden en pas daarna de levering ingepland zou worden. Ik had verwacht dat het assembleren wel ingeschat zou kunnen worden evt. met marge voor uitloop) en dat we dus eerder een planning van de levering zouden kunnen krijgen.

Bart Simons

Superleuke eerste kennismaking

Kennis van de producten

Franc Vermij

Prima bedrijf wat je goed informeert

Komt afspraken na en informeert je over onverwachte wijzigingen