Beleasy

Marco

Twijfelachtig

Uiterst dubieus in het hanteren van ontbindende voorwaarden! Absoluut niet klant vriendelijk!

Reactie Beleasy:

Wij betreuren het zeer dat u onze service als klantonvriendelijk en zelfs dubieus ervaart. Beleasy heeft juist openheid, net als duidelijke en goede service, hoog in het vaandel staan.
Voordat...
Voordat er online een bestelling geplaatst kan worden bij Beleasy, wordt er verwezen naar de algemene voorwaarden waarin alle details van het contract worden besproken. Dus ook de contractduur.
We danken u dat u ons erop attendeert dat dit niet voor iedereen duidelijk genoeg is. Wij zullen hier lering uit trekken en zeer binnenkort nog duidelijker communiceren dat er een contract voor bepaalde tijd wordt afgesloten met de bestelling.
met vriendelijke groet,
het Beleasy Team

Jenny ter Haak

Service totdat alles duidelijk is

Ik heb een nieuw 0900 servicenummer in gebruik genomen maar was hier nog niet geheel mee bekend. Er zijn ook zoveel mogelijkheden, gelukkig kon de medewerkster van Beleasy mij adviseren en ben ik nu... Ik heb een nieuw 0900 servicenummer in gebruik genomen maar was hier nog niet geheel mee bekend. Er zijn ook zoveel mogelijkheden, gelukkig kon de medewerkster van Beleasy mij adviseren en ben ik nu zeer tevreden over hoe mijn klanten bij mij terecht komen. Bedankt!

Diederik

Goed geholpen!

Ik ben niet dagelijks bezig met het inrichten van onze bereikbaarheid, gelukkig had Beleasy de ervaring die ik zocht en hebben ze mij snel en duidelijk geadviseerd. Ook was ik blij verrast met de... Ik ben niet dagelijks bezig met het inrichten van onze bereikbaarheid, gelukkig had Beleasy de ervaring die ik zocht en hebben ze mij snel en duidelijk geadviseerd. Ook was ik blij verrast met de service die je niet overal meer vindt tegenwoordig. Ga zo door!

HYPERCONNECTED

Persoonlijk, snel en goedkoop

Binnen 24 uur live met een servicenummer dat Beleasy direct op voorraad had.

Brainum B.V.

Activeren service telefoonnummer voor buiten kantooruren

BelEasy reageert snel en heeft verstand van zaken. Naast dit servicenummer activeren, hebben ze ook zonder problemen geholpen met het instellen van een nieuwe VOIP telefoon die wij zelf gekocht... BelEasy reageert snel en heeft verstand van zaken. Naast dit servicenummer activeren, hebben ze ook zonder problemen geholpen met het instellen van een nieuwe VOIP telefoon die wij zelf gekocht hadden, maar niet werkend kregen.

Petrik Cuijpers

Inrichting VoIP telefonie service voor Vivenics

BelEasy is een organisatie die grote betrokkenheid bij de klant betoont, ter zake deskundig, en service gericht.

sheila struyck

Klantgericht!

snel, vriendelijk en adequaat. wat heb je nog meer nodig? veel dank voor de snelle hulp waardoor we tijdens de verhuizing goed bereikbaar blijven voor patienten.