Beleasy

Status201

Snel en kundig geregeld!

Heerlijk wanneer bedrijven tegenwoordig nog met je meedenken. Snel antwoord op mijn vragen en pro actief advies. Up & running echt binnen 24 uur!

Prima!

Van het begin tot het eind perfect begeleid!

Profinit

Aan te raden!

Fijne behulpzame medewerkers. Snelle service.

Coachdirect.nl (nu opgeheven)

Professioneel, Prima kwaliteit, Duidelijke facturering

Tijdens de ontwikkeling van de dienst bleek een en ander complexer dan was ingeschat. Toch werd alles met grote zorg uitgevoerd en werd het werk volgens afgesproken prijs voltooid.
Bij latere...
Bij latere ideeën werd goed meegedacht en steeds naar wens geïmplementeerd.
De dienst heeft steeds storingsvrij gefunctioneerd.
De rapportagefuncties gaven de gewenste informatie (en soms zelfs meer) en ook de facturen waren duidelijk en goed te begrijpen.

Betrouwbaar, goede service en scherpe prijzen!

De samenwerking met dit bedrijf bevalt mij zeer goed. De medewerkers zijn inlevend, vakbekwaam en geen vraag is hen te veel. De facturatie is erg overzichtelijk en gemaakte afspraken worden goed... De samenwerking met dit bedrijf bevalt mij zeer goed. De medewerkers zijn inlevend, vakbekwaam en geen vraag is hen te veel. De facturatie is erg overzichtelijk en gemaakte afspraken worden goed nageleefd. Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig!

Cars2Sale B.V.

Professioneel, adequaat voor een goede prijs

Wanneer je als autobedrijf op zoek gaat naar een betaalnummer voor je potentiele klanten, kom je terecht in een wereld van providers, tarieven, en maandelijkse kosten. Niet iets waar je als manager... Wanneer je als autobedrijf op zoek gaat naar een betaalnummer voor je potentiele klanten, kom je terecht in een wereld van providers, tarieven, en maandelijkse kosten. Niet iets waar je als manager van een autobedrijf snel inzicht in krijgt.
Na veel verschillende providers te hebben gesproken met des te meer niet navolgbare informatie, kwamen we in contact de accountmanager van BelEasy. Na een zeer duidelijke uitleg van de mogelijkheden hebben we ervoor gekozen om in zee te gaan met BelEasy.
Ook met het instellen van de telefonie ging soepel in samenwerking met de technische helpdesk. Al met al een verademing om zaken te doen met deze partij, niet complex en goed geprijsd.

Goede service

Ik ben vriendelijk en snel geholpen. De medewerker was helder en duidelijk en geduldig.

Stichting GrandCare

Korte lijnen, goede service

Voor een thuiszorgorganisatie is het van belang goed bereikbaar te zijn. Via de website las ik over IP telefonie. De medewerkers konden mij goed adviseren en hadden een duidelijk antwoord op mijn... Voor een thuiszorgorganisatie is het van belang goed bereikbaar te zijn. Via de website las ik over IP telefonie. De medewerkers konden mij goed adviseren en hadden een duidelijk antwoord op mijn vragen. Zonder zorgen overgestapt op IP telefonie en erg tevreden! Bedankt.

www.uw-autogarage.nl

Top service

Bij het aanvragen van zakelijke nummer werd ik super goed geholpen door de zeer vriendelijke leuke behulpzame dames die alles deden om mij tevreden te houden.
de service is staat erg hoog op...
de service is staat erg hoog op de lijst.
zeker een aanrader!

Rasho
www.uw-autogarage.nl

Goedkoop, overzichtelijke website, goede service!

De duidelijke website van Beleasy sprak me meteen aan. Vervolgens werd ik snel en vriendelijk geholpen en heel belangrijk voor mij als startend ondernemer: de tarieven gunstig!!