Beleasy

Cars2Sale B.V.

Professioneel, adequaat voor een goede prijs

Wanneer je als autobedrijf op zoek gaat naar een betaalnummer voor je potentiele klanten, kom je terecht in een wereld van providers, tarieven, en maandelijkse kosten. Niet iets waar je als manager van een autobedrijf snel inzicht in krijgt.
Na veel verschillende providers te hebben gesproken met des te meer niet navolgbare informatie, kwamen we in contact de accountmanager van BelEasy. Na een zeer duidelijke uitleg van de mogelijkheden hebben we ervoor gekozen om in zee te gaan met BelEasy.
Ook met het instellen van de telefonie ging soepel in samenwerking met de technische helpdesk. Al met al een verademing om zaken te doen met deze partij, niet complex en goed geprijsd.

Goede service

Ik ben vriendelijk en snel geholpen. De medewerker was helder en duidelijk en geduldig.

Stichting GrandCare

Korte lijnen, goede service

Voor een thuiszorgorganisatie is het van belang goed bereikbaar te zijn. Via de website las ik over IP telefonie. De medewerkers konden mij goed adviseren en hadden een duidelijk antwoord op mijn vragen. Zonder zorgen overgestapt op IP telefonie en erg tevreden! Bedankt.

www.uw-autogarage.nl

Top service

Bij het aanvragen van zakelijke nummer werd ik super goed geholpen door de zeer vriendelijke leuke behulpzame dames die alles deden om mij tevreden te houden.
de service is staat erg hoog op de lijst.
zeker een aanrader!

Rasho
www.uw-autogarage.nl

Goedkoop, overzichtelijke website, goede service!

De duidelijke website van Beleasy sprak me meteen aan. Vervolgens werd ik snel en vriendelijk geholpen en heel belangrijk voor mij als startend ondernemer: de tarieven gunstig!!

Marco

Twijfelachtig

Uiterst dubieus in het hanteren van ontbindende voorwaarden! Absoluut niet klant vriendelijk!

Reactie Beleasy:

Wij betreuren het zeer dat u onze service als klantonvriendelijk en zelfs dubieus ervaart. Beleasy heeft juist openheid, net als duidelijke en goede service, hoog in het vaandel staan.
Voordat er online een bestelling geplaatst kan worden bij Beleasy, wordt er verwezen naar de algemene voorwaarden waarin alle details van het contract worden besproken. Dus ook de contractduur.

We danken u dat u ons erop attendeert dat dit niet voor iedereen duidelijk genoeg is. Wij zullen hier lering uit trekken en zeer binnenkort nog duidelijker communiceren dat er een contract voor bepaalde tijd wordt afgesloten met de bestelling.

met vriendelijke groet,

het Beleasy Team

Jenny ter Haak

Service totdat alles duidelijk is

Ik heb een nieuw 0900 servicenummer in gebruik genomen maar was hier nog niet geheel mee bekend. Er zijn ook zoveel mogelijkheden, gelukkig kon de medewerkster van Beleasy mij adviseren en ben ik nu zeer tevreden over hoe mijn klanten bij mij terecht komen. Bedankt!

Diederik

Goed geholpen!

Ik ben niet dagelijks bezig met het inrichten van onze bereikbaarheid, gelukkig had Beleasy de ervaring die ik zocht en hebben ze mij snel en duidelijk geadviseerd. Ook was ik blij verrast met de service die je niet overal meer vindt tegenwoordig. Ga zo door!

HYPERCONNECTED

Persoonlijk, snel en goedkoop

Binnen 24 uur live met een servicenummer dat Beleasy direct op voorraad had.

Brainum B.V.

Activeren service telefoonnummer voor buiten kantooruren

BelEasy reageert snel en heeft verstand van zaken. Naast dit servicenummer activeren, hebben ze ook zonder problemen geholpen met het instellen van een nieuwe VOIP telefoon die wij zelf gekocht hadden, maar niet werkend kregen.