Beleasy

Netjes en klant vriendelijk

Goede service!

Courage

Vriendelijk oprecht bedrijf

Vanaf begin af aan bij elke vraag werd ik vriendelijk geholpen. Geen vraag wastte veel. Goede communicatie over en weer. Duidelijkheid en service staan naar mijn mening bij hun hoog in het vaandel. Beleasy raad ik aan omdat zij geen verborgen kosten hebben en eerlijk met klanten om gaan.

TOP service!

We zijn erg tevreden over de diensten van Beleasy. Snel reactie op al onze vragen, diensten zoals activeren allemaal super snel.

B. Stockey

Goede service

De medewerkers van BelEasy denken met je mee. Betrouwbaar en snelle service. Een fijne samenwerking!

Status201

Snel en kundig geregeld!

Heerlijk wanneer bedrijven tegenwoordig nog met je meedenken. Snel antwoord op mijn vragen en pro actief advies. Up & running echt binnen 24 uur!

Prima!

Van het begin tot het eind perfect begeleid!

Profinit

Aan te raden!

Fijne behulpzame medewerkers. Snelle service.

Coachdirect.nl (nu opgeheven)

Professioneel, Prima kwaliteit, Duidelijke facturering

Tijdens de ontwikkeling van de dienst bleek een en ander complexer dan was ingeschat. Toch werd alles met grote zorg uitgevoerd en werd het werk volgens afgesproken prijs voltooid.
Bij latere ideeën werd goed meegedacht en steeds naar wens geïmplementeerd.
De dienst heeft steeds storingsvrij gefunctioneerd.
De rapportagefuncties gaven de gewenste informatie (en soms zelfs meer) en ook de facturen waren duidelijk en goed te begrijpen.

Betrouwbaar, goede service en scherpe prijzen!

De samenwerking met dit bedrijf bevalt mij zeer goed. De medewerkers zijn inlevend, vakbekwaam en geen vraag is hen te veel. De facturatie is erg overzichtelijk en gemaakte afspraken worden goed nageleefd. Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig!