Beleasy

Bianca

Alles goed op orde, bij storing snelle oplossing.
Goede uitbetaling en lage kosten
Prima bedrijf.

Alle Spirituelevragen .nl

Dicht bij de klant!

Bel Easy is al sinds 2010 mijn steun en toeverlaat voor het doorverbinden van mijn 0900 nummer 3396815
Dit is het nummer van mijn spirituele hulplijn. Lees meer op...
Dit is het nummer van mijn spirituele hulplijn. Lees meer op www.allespirituelevragen.nl.

Een jong en flexibel team met een persoonlijke benadering.

De Incassoprofessionals

Niet aan te raden bedrijf

Tijdens onderhandelingen over annuleren van het gesloten contract valt er niet te onderhandelen en is er op geen enkele wijze meegedacht naar de belangen van dat bedrijf. Er was maar 1 belang dat... Tijdens onderhandelingen over annuleren van het gesloten contract valt er niet te onderhandelen en is er op geen enkele wijze meegedacht naar de belangen van dat bedrijf. Er was maar 1 belang dat diende: BEL EASY

Reactie Beleasy:

Wij betreuren het zeer dat u bij het vroegtijdig ontbinden van uw contract geen goede service heeft ervaren. Het belang van de klant staat namelijk bij Beleasy altijd voorop, óók voor klanten die de... Wij betreuren het zeer dat u bij het vroegtijdig ontbinden van uw contract geen goede service heeft ervaren. Het belang van de klant staat namelijk bij Beleasy altijd voorop, óók voor klanten die de dienst willen opheffen.
Beleasy probeert in dit soort gevallen altijd naar oplossing te zoeken door middel van een aantal opties die het beste bij de situatie van de klant passen. Jammer dat de door ons voorgedragen oplossing bij u niet heeft geleid tot een positief gevoel. Wij trekken daar lering uit en zullen in het vervolg nog meer ons best doen om ook in dergelijke situaties een positief gevoel bij u als klant achter te laten.

Trudy Hekkert Praktijk Heb vertrouwen

Perfect

Ik ben dik tevreden over Beleasy als ik vragen heb krijg ik altijd snelle reactie terug en mocht het nodig zijn word ik altijd correct te woord gestaan door 1 van de medewerkers. Al met al ik kan... Ik ben dik tevreden over Beleasy als ik vragen heb krijg ik altijd snelle reactie terug en mocht het nodig zijn word ik altijd correct te woord gestaan door 1 van de medewerkers. Al met al ik kan dit bedrijf oprecht aan bevelen.

War Child

Flexibel en professioneel

Beleasy (en Massxess) hebben al vele TV-acties van War Child ondersteund. Altijd met veel flexibiliteit, toewijding en kunde. De medewerkers zijn zeer professioneel en altijd beschikbaar, ook... Beleasy (en Massxess) hebben al vele TV-acties van War Child ondersteund. Altijd met veel flexibiliteit, toewijding en kunde. De medewerkers zijn zeer professioneel en altijd beschikbaar, ook buiten de reguliere tijden. We zijn zeer tevreden over de geleverde service en raden Beleasy van harte aan!

Uitstekend

Snelle levering en adequate en snelle feedback op vragen en gevraagde wijzigingen.

Goede aftersales

Snelle levering, goede aftersales en antwoorden met inhoud op mijn vragen!.

de voordelige verhuizer

Snelle en goede service

Netjes en klant vriendelijk

Goede service!

Courage

Vriendelijk oprecht bedrijf

Vanaf begin af aan bij elke vraag werd ik vriendelijk geholpen. Geen vraag wastte veel. Goede communicatie over en weer. Duidelijkheid en service staan naar mijn mening bij hun hoog in het vaandel.... Vanaf begin af aan bij elke vraag werd ik vriendelijk geholpen. Geen vraag wastte veel. Goede communicatie over en weer. Duidelijkheid en service staan naar mijn mening bij hun hoog in het vaandel. Beleasy raad ik aan omdat zij geen verborgen kosten hebben en eerlijk met klanten om gaan.