Beleasy

0800-DAKREPARATIE

0800-DAKREPARATIE Toppie!!

Ik ben zeer tevereden over de Beleasy ze hebben mij uitstekend geholpen. De prijs is ook oké. Ik kan het iedereen die een bedrijf heeft aanraden. www.0800-dakreparatie.nl

SBT Beveiliging

Een moelijke klant

Aangezien ik altijd altijd iets speciaals bedenkt heb ik het Beleasy erg lastig gemaakt met mij aanvraag.

Toch heeft Beleasy dit gerealiseerd en ben ik hierdoor zeer tevreden...

Mvg,

Stefan Burggraaf
SBT Beveiliging

Glycostem Therapeutics

Prima belcompany

Goede begeleiding op afstand, vriendelijke contactpersoon en prima prijs/kwaliteit verhouding

Bianca

Alles goed op orde, bij storing snelle oplossing.
Goede uitbetaling en lage kosten
Prima bedrijf.

Alle Spirituelevragen .nl

Dicht bij de klant!

Bel Easy is al sinds 2010 mijn steun en toeverlaat voor het doorverbinden van mijn 0900 nummer 3396815
Dit is het nummer van mijn spirituele hulplijn. Lees meer op www.allespirituelevragen.nl.

Een jong en flexibel team met een persoonlijke benadering.

De Incassoprofessionals

Niet aan te raden bedrijf

Tijdens onderhandelingen over annuleren van het gesloten contract valt er niet te onderhandelen en is er op geen enkele wijze meegedacht naar de belangen van dat bedrijf. Er was maar 1 belang dat diende: BEL EASY

Reactie Beleasy:

Wij betreuren het zeer dat u bij het vroegtijdig ontbinden van uw contract geen goede service heeft ervaren. Het belang van de klant staat namelijk bij Beleasy altijd voorop, óók voor klanten die de dienst willen opheffen.

Beleasy probeert in dit soort gevallen altijd naar oplossing te zoeken door middel van een aantal opties die het beste bij de situatie van de klant passen. Jammer dat de door ons voorgedragen oplossing bij u niet heeft geleid tot een positief gevoel. Wij trekken daar lering uit en zullen in het vervolg nog meer ons best doen om ook in dergelijke situaties een positief gevoel bij u als klant achter te laten.

Trudy Hekkert Praktijk Heb vertrouwen

Perfect

Ik ben dik tevreden over Beleasy als ik vragen heb krijg ik altijd snelle reactie terug en mocht het nodig zijn word ik altijd correct te woord gestaan door 1 van de medewerkers. Al met al ik kan dit bedrijf oprecht aan bevelen.

War Child

Flexibel en professioneel

Beleasy (en Massxess) hebben al vele TV-acties van War Child ondersteund. Altijd met veel flexibiliteit, toewijding en kunde. De medewerkers zijn zeer professioneel en altijd beschikbaar, ook buiten de reguliere tijden. We zijn zeer tevreden over de geleverde service en raden Beleasy van harte aan!

Uitstekend

Snelle levering en adequate en snelle feedback op vragen en gevraagde wijzigingen.

Goede aftersales

Snelle levering, goede aftersales en antwoorden met inhoud op mijn vragen!.