Beleasy

De Vries & Metman

Goede service!

Klantenservice medewerkster kan zich in onze situatie verplaatsen en denkt mee om een oplossing te vinden.
Ons probleem wordt hierdoor snel en goed opgelost. Bedankt Beleasy; jullie weten wat klantenservice is!

Vivenics

Zeer servicegericht

Alle contacten met Beleasy zijn zeer positief waarbij de medewerkers zich altijd inleven in de situatie van de klant. Er wordt altijd meegedacht over mogelijke oplossingen, en nadat wij de de keuze... Alle contacten met Beleasy zijn zeer positief waarbij de medewerkers zich altijd inleven in de situatie van de klant. Er wordt altijd meegedacht over mogelijke oplossingen, en nadat wij de de keuze hebben gemaakt is die ook altijd gerealiseerd.

Zeer goede en persoonlijke begeleiding

De gevraagde dienst die wij van Beleasy hebben afgenomen is in een zeer kort tijdsbestek gerealiseerd. Aanvullend hierop hebben wij gevraagd om enige customization. In de totstandkoming zijn wij... De gevraagde dienst die wij van Beleasy hebben afgenomen is in een zeer kort tijdsbestek gerealiseerd. Aanvullend hierop hebben wij gevraagd om enige customization. In de totstandkoming zijn wij intensief begeleid en alle bevindingen zijn direct en correct hersteld.

Praktijkdelindeboom

bij Beleasy begrijpen ze wat de klant bedoelt , en nemen ze de tijd om zorgvuldig en vriendelijk ,
de gestelde vragen te beantwoorden .
een top bedrijf .

Budget Car Cleaning

Uitstekende service

Ik ben zeer tevreden over Beleasy, als ik vragen heb krijg ik altijd snel antwoord en mocht het nodig zijn word ik altijd correct te woord gestaan. Al met al ik kan dit bedrijf oprecht aan bevelen.

0800-DAKREPARATIE

0800-DAKREPARATIE Toppie!!

Ik ben zeer tevereden over de Beleasy ze hebben mij uitstekend geholpen. De prijs is ook oké. Ik kan het iedereen die een bedrijf heeft aanraden. www.0800-dakreparatie.nl

SBT Beveiliging

Een moelijke klant

Toch heeft Beleasy dit gerealiseerd en ben ik hierdoor zeer tevreden... Aangezien ik altijd altijd iets speciaals bedenkt heb ik het Beleasy erg lastig gemaakt met mij aanvraag.

Toch heeft Beleasy dit gerealiseerd en ben ik hierdoor zeer tevreden...

Mvg,

Stefan Burggraaf
SBT Beveiliging

Glycostem Therapeutics

Prima belcompany

Goede begeleiding op afstand, vriendelijke contactpersoon en prima prijs/kwaliteit verhouding

Bianca

Alles goed op orde, bij storing snelle oplossing.
Goede uitbetaling en lage kosten
Prima bedrijf.

Alle Spirituelevragen .nl

Dicht bij de klant!

Bel Easy is al sinds 2010 mijn steun en toeverlaat voor het doorverbinden van mijn 0900 nummer 3396815
Dit is het nummer van mijn spirituele hulplijn. Lees meer op...
Dit is het nummer van mijn spirituele hulplijn. Lees meer op www.allespirituelevragen.nl.

Een jong en flexibel team met een persoonlijke benadering.