Beleasy

Emma’s tarotlijn

Vriendelijk en goed geholpen , mijn complimenten voor Claudia van beleasy .

New Care Kraamzorg

Erg vriendelijk wordt je te woord gestaan en er wordt oprecht met je meegedacht. Top

Snelle terugkoppeling en duidelijk .

Artavis B.V.

Sinds kort zijn wij ( www.artavis.nl ) klant geworden bij Beleasy zodat mensen met plaagdier problemen gemakkelijk , snel en gratis via ons nummer 0800 - 0425 in contact kunnen komen met onze... Sinds kort zijn wij ( www.artavis.nl ) klant geworden bij Beleasy zodat mensen met plaagdier problemen gemakkelijk , snel en gratis via ons nummer 0800 - 0425 in contact kunnen komen met onze weringsadviseurs, hygiëne controleurs en bestrijdingstechnici. De aansluiting van het nummer was erg gemakkelijk en verliep probleemloos. Voor al onze vragen en problemen kwam Beleasy met een gepaste oplossing. Ik zou Beleasy alleen al aanbevelen door zijn lage klachtenpercentage ( hun systeem werkt gewoon goed en je weet dat je goed wordt geholpen bij vragen/problemen/klachten ) en het goede imago wat ze hebben opgebouwd. Al met al zijn wij zeer tevreden met Beleasy.

Snelle reactie
Vriendelijk geholpen
Prijs goed
Goede bereikbaarheid

PSy

Beleasy handeld heel attent en doortastend als zich een probleem voordoet

communicatie: vriendelijk en hulpvaardig

Adeo Callcenter service

Uitstekende service een heel begeleidende proces waarin samenwerking centraal staat, er wordt goed na je geluisterd met als resultaat een stukje maatwerk

A.d.e.o callcenter service

Dat bel easy kort op de bal zit

Sanmed BV

Bij het operationeel maken en instellen van mogelijkheden hulp gekregen.
Bij onduidelijkheden en wijzigen van scripts goede hulp van Mevr. Vivian Doerga!
Prettige assistentie.

MMD-Nederland.eu

Goede service - Prima!

Goede service - bij storing snelle oplossing.
Klant vriendelijk -
Prima bedrijf.

Zeer tevreden. Duurde even voor het nummer te bereiken was maar uiteindelijk is het nu goed.

Goede service

Erg veel moeten bellen, voordat alles uiteindelijk allemaal geregeld was. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor de klantenservice. Dit kon naar mijn inziens allemaal veel sneller. De dienst... Erg veel moeten bellen, voordat alles uiteindelijk allemaal geregeld was. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor de klantenservice. Dit kon naar mijn inziens allemaal veel sneller. De dienst die Bel Easy aanbiedt is erg fijn en gemakkelijk in gebruik.

Thuiszorg Pure Care

Super Service

Vriendelijke, snelle en degelijke klantenservice, voordelig tarief, gebruiks-instellingen makkelijk zelf te beheren