Beleasy

Sanmed BV

Bij het operationeel maken en instellen van mogelijkheden hulp gekregen.
Bij onduidelijkheden en wijzigen van scripts goede hulp van Mevr. Vivian Doerga!
Prettige assistentie.

MMD-Nederland.eu

Goede service - Prima!

Goede service - bij storing snelle oplossing.
Klant vriendelijk -
Prima bedrijf.

Zeer tevreden. Duurde even voor het nummer te bereiken was maar uiteindelijk is het nu goed.

Goede service

Erg veel moeten bellen, voordat alles uiteindelijk allemaal geregeld was. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor de klantenservice. Dit kon naar mijn inziens allemaal veel sneller. De dienst... Erg veel moeten bellen, voordat alles uiteindelijk allemaal geregeld was. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor de klantenservice. Dit kon naar mijn inziens allemaal veel sneller. De dienst die Bel Easy aanbiedt is erg fijn en gemakkelijk in gebruik.

Thuiszorg Pure Care

Super Service

Vriendelijke, snelle en degelijke klantenservice, voordelig tarief, gebruiks-instellingen makkelijk zelf te beheren

Beestjes Kwijt

Prima samenwerking

Fijne samenwerking, weten waar ze het over hebben.
Een stabiele maatwerking telefonie oplossing voor ons bedrijf.

Zeer klantvriendelijk!

Een hele goede service, zeer klantgericht. Geen vraag is hen te veel. Doen er alles aan om snel een oplossing te bieden! Dank je wel Viviën voor de goede begeleiding!

De Vries & Metman

Goede service!

Klantenservice medewerkster kan zich in onze situatie verplaatsen en denkt mee om een oplossing te vinden.
Ons probleem wordt hierdoor snel en goed opgelost. Bedankt Beleasy; jullie weten wat klantenservice is!

Vivenics

Zeer servicegericht

Alle contacten met Beleasy zijn zeer positief waarbij de medewerkers zich altijd inleven in de situatie van de klant. Er wordt altijd meegedacht over mogelijke oplossingen, en nadat wij de de keuze... Alle contacten met Beleasy zijn zeer positief waarbij de medewerkers zich altijd inleven in de situatie van de klant. Er wordt altijd meegedacht over mogelijke oplossingen, en nadat wij de de keuze hebben gemaakt is die ook altijd gerealiseerd.

Zeer goede en persoonlijke begeleiding

De gevraagde dienst die wij van Beleasy hebben afgenomen is in een zeer kort tijdsbestek gerealiseerd. Aanvullend hierop hebben wij gevraagd om enige customization. In de totstandkoming zijn wij... De gevraagde dienst die wij van Beleasy hebben afgenomen is in een zeer kort tijdsbestek gerealiseerd. Aanvullend hierop hebben wij gevraagd om enige customization. In de totstandkoming zijn wij intensief begeleid en alle bevindingen zijn direct en correct hersteld.