Beleasy

Delta events

Beleasy is een echte aanrader, goede klantcontact en ondersteuning. Mijn oprechte complimenten

Altijd oplossingsgericht geholpen, en goed te bereiken

TIB&Partners

Ik ben heel tevreden over de snelheid en de accuratesse waarmee Beleasy zijn klanten helpt en te woord staat. Ze zijn heel vriendelijk en flexibel!.

Ze zijn heel klantgericht.

Venema Media

Geweldige service! Samen door de installatie van het toestel gelopen. Heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk is het goed gekomen! Super hoe Claudia en haar collega's toch met een oplossing komen.

Service
Oplossingsgericht
Goed geprijsd

Gewoon een topbedrijf! :)

Goede service top niks te klagen

Duidelijke communicatie

ABCDak B.V

Ik ben super geholpen door Claudia, ze neemt de tijd voor iemand als mij. Ik loop wat de techniek van tegenwoordig wat achter. En Claudia heeft me daar écht goed hij geholpen. Van mij krijgt... Ik ben super geholpen door Claudia, ze neemt de tijd voor iemand als mij. Ik loop wat de techniek van tegenwoordig wat achter. En Claudia heeft me daar écht goed hij geholpen. Van mij krijgt Claudia en Beleasy een dikke 10+

Gewoon goed

Emma’s tarotlijn

Vriendelijk en goed geholpen , mijn complimenten voor Claudia van beleasy .

New Care Kraamzorg

Erg vriendelijk wordt je te woord gestaan en er wordt oprecht met je meegedacht. Top

Snelle terugkoppeling en duidelijk .

Artavis B.V.

Sinds kort zijn wij ( www.artavis.nl ) klant geworden bij Beleasy zodat mensen met plaagdier problemen gemakkelijk , snel en gratis via ons nummer 0800 - 0425 in contact kunnen komen met onze... Sinds kort zijn wij ( www.artavis.nl ) klant geworden bij Beleasy zodat mensen met plaagdier problemen gemakkelijk , snel en gratis via ons nummer 0800 - 0425 in contact kunnen komen met onze weringsadviseurs, hygiëne controleurs en bestrijdingstechnici. De aansluiting van het nummer was erg gemakkelijk en verliep probleemloos. Voor al onze vragen en problemen kwam Beleasy met een gepaste oplossing. Ik zou Beleasy alleen al aanbevelen door zijn lage klachtenpercentage ( hun systeem werkt gewoon goed en je weet dat je goed wordt geholpen bij vragen/problemen/klachten ) en het goede imago wat ze hebben opgebouwd. Al met al zijn wij zeer tevreden met Beleasy.

Snelle reactie
Vriendelijk geholpen
Prijs goed
Goede bereikbaarheid

PSy

Beleasy handeld heel attent en doortastend als zich een probleem voordoet

communicatie: vriendelijk en hulpvaardig

Adeo Callcenter service

Uitstekende service een heel begeleidende proces waarin samenwerking centraal staat, er wordt goed na je geluisterd met als resultaat een stukje maatwerk

A.d.e.o callcenter service

Dat bel easy kort op de bal zit