Beleasy

Artavis B.V.

Sinds kort zijn wij ( www.artavis.nl ) klant geworden bij Beleasy zodat mensen met plaagdier problemen gemakkelijk , snel en gratis via ons nummer 0800 - 0425 in contact kunnen komen met onze...

Snelle reactie
Vriendelijk geholpen
Prijs goed
Goede bereikbaarheid

PSy

Beleasy handeld heel attent en doortastend als zich een probleem voordoet

communicatie: vriendelijk en hulpvaardig

Adeo Callcenter service

Uitstekende service een heel begeleidende proces waarin samenwerking centraal staat, er wordt goed na je geluisterd met als resultaat een stukje maatwerk

A.d.e.o callcenter service

Dat bel easy kort op de bal zit

Sanmed BV

Bij het operationeel maken en instellen van mogelijkheden hulp gekregen.
Bij onduidelijkheden en wijzigen van scripts goede hulp van Mevr. Vivian Doerga!
Prettige assistentie.

MMD-Nederland.eu

Goede service - Prima!

Goede service - bij storing snelle oplossing.
Klant vriendelijk -
Prima bedrijf.

Zeer tevreden. Duurde even voor het nummer te bereiken was maar uiteindelijk is het nu goed.

Goede service

Erg veel moeten bellen, voordat alles uiteindelijk allemaal geregeld was. Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor de klantenservice. Dit kon naar mijn inziens allemaal veel sneller. De dienst...

Thuiszorg Pure Care

Super Service

Vriendelijke, snelle en degelijke klantenservice, voordelig tarief, gebruiks-instellingen makkelijk zelf te beheren

Beestjes Kwijt

Prima samenwerking

Fijne samenwerking, weten waar ze het over hebben.
Een stabiele maatwerking telefonie oplossing voor ons bedrijf.

Zeer klantvriendelijk!

Een hele goede service, zeer klantgericht. Geen vraag is hen te veel. Doen er alles aan om snel een oplossing te bieden! Dank je wel Viviën voor de goede begeleiding!