Beleasy

Astroloog-Medium

Ik ben een absolute leek voor wat telecommunicatie betreft en daar doet Beleasy haar naam eer aan, hun uitleg maakt alles begrijpelijk. Zelf zijn ze ook Easy-going, zo niet Nederlands, waar alles... Ik ben een absolute leek voor wat telecommunicatie betreft en daar doet Beleasy haar naam eer aan, hun uitleg maakt alles begrijpelijk. Zelf zijn ze ook Easy-going, zo niet Nederlands, waar alles binnen een bepaalde tijd moet zijn besproken of zijn afgehandeld. Heel prettig bedrijf.

Kundig, absolute meedenkers, altijd in oplossingen denken, correct en beleefd, niet arrogant, ik kan door blijven gaan maar ik zou zeggen, probeer het maar en overtuig jezelf.

Mios Media

Voor de tweede keer servicenummer ondergebracht bij Beleasy. Eigen platform laten maken omdat bij een eerste poging het platform van Beleasy niet functioneerde. Tweede servicenummer werkte in eerste... Voor de tweede keer servicenummer ondergebracht bij Beleasy. Eigen platform laten maken omdat bij een eerste poging het platform van Beleasy niet functioneerde. Tweede servicenummer werkte in eerste instantie niet en pas na 2 weken wel maar niet optimaal. Om een kleine technische aanpassing gevraagd waardoor het wel optimaal zou werken, moet je of een mega bedrag betalen of een 2e optie laten realiseren. 2e optie krijgt Beleasy niet voor elkaar, dus contract opgezegd (eerste maand uiteraard wel betaald). De volgende provider krijgt dit binnen 5 minuten voor elkaar! Krijg je een jaarafrekening waarbij de gemaakte belminuten weliswaar worden verrekend, maar je nog altijd moet bijbetalen. Mailtjes gestuurd dat Beleasy niet kan leveren, en dat ik de belminuten in de maand die ik wel betaald heb, uitbetaald wil hebben. Nooit meer iets gehoord......

Geen (behalve vriendelijk, totdat er een kink in de kabel komt)

Reactie Beleasy:

Beste Mios,
Bedankt voor uw feedback. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Beleasy. We doen ons best om aan alle klantwensen tegemoet te komen.
Het...
Beste Mios,
Het is jammer om te horen dat al onze pogingen om een koppeling met uw externe provider te realiseren niet door u zijn gewaardeerd.
Daar zullen wij lering uit trekken. De volgende keer zullen we dat beter doen.
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van onze samenwerking verzoek ik u om offline contact met ons op te nemen zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Margret

Prettige ervaring

Vriendelijk, snel, duidelijk

Powerflex

Top

snelheid

Rood

Prima, snelle en vlotte afhandeling. Duidelijke uitleg en denken met de klant mee.

klantgericht

Enviro

Factureren maar wat

Reactie Beleasy:

Beste Enviro,
Beste Enviro,
Helaas hebben wij moeten constateren dat u een negatieve reactie heeft geplaatst omdat u de factuur niet wenst te betalen. Onze factuur is netjes aan u gespecificeerd en gefactureerd conform de overeengekomen tarieven. Tevens hebben wij op uw verzoek alle gespreksgegevens aangeleverd over de gesprekken die hebben plaatsgevonden. Wij hebben een nette dienst aan u geleverd waar u eerder erg tevreden over was en betreuren wij het dat wanneer de factuur betaald dient te worden u een negatieve reactie plaatst. Uiteraard zijn wij altijd bereid om naar een passende oplossing te zoeken, u kunt hiervoor contact met ons opnemen wanneer u hier voor open staat.
Team Beleasy

Perfect.

Service en contact

StatEmpire B.V.

BelEasy is DE partner in communicatie.
Ik heb zelf twee bedrijven, duizenden telefoontjes per maand en BelEasy heeft betaalbare en kwalitatieve oplossingen voor mij.

De service...
BelEasy is DE partner in communicatie.

De service is TOP, Claudia staat me aardig te woord en kan snel handelen, de snelheid is echt een les voor iedere ondernemer. Ik dank BelEasy!

Claudia, je ben een topper!

Sjef van de Burgt

Alles ging goed totdat ik op wilde zeggen.

Bij aanschaf werd ik snel en correct geholpen

Zeker een aanrader, ik ben snel geholpen en BelEasy is goed bereikbaar. Ik dank het hele team in het algemeen en Claudia in het bijzonder voor haar hulp!

Contact met de klant