Beleasy

Rood

Prima, snelle en vlotte afhandeling. Duidelijke uitleg en denken met de klant mee.

klantgericht

Enviro

Factureren maar wat

Reactie Beleasy:

Beste Enviro, Helaas hebben wij moeten constateren dat u een negatieve reactie heeft geplaatst omdat u de factuur niet wenst te betalen. Onze factuur is netjes aan u gespecificeerd en... Beste Enviro, Helaas hebben wij moeten constateren dat u een negatieve reactie heeft geplaatst omdat u de factuur niet wenst te betalen. Onze factuur is netjes aan u gespecificeerd en gefactureerd conform de overeengekomen tarieven. Tevens hebben wij op uw verzoek alle gespreksgegevens aangeleverd over de gesprekken die hebben plaatsgevonden. Wij hebben een nette dienst aan u geleverd waar u eerder erg tevreden over was en betreuren wij het dat wanneer de factuur betaald dient te worden u een negatieve reactie plaatst. Uiteraard zijn wij altijd bereid om naar een passende oplossing te zoeken, u kunt hiervoor contact met ons opnemen wanneer u hier voor open staat. Team Beleasy

Perfect.

Service en contact

StatEmpire B.V.

BelEasy is DE partner in communicatie.
Ik heb zelf twee bedrijven, duizenden telefoontjes per maand en BelEasy heeft betaalbare en kwalitatieve oplossingen voor mij.

De service...
BelEasy is DE partner in communicatie.

De service is TOP, Claudia staat me aardig te woord en kan snel handelen, de snelheid is echt een les voor iedere ondernemer. Ik dank BelEasy!

Claudia, je ben een topper!

Sjef van de Burgt

Alles ging goed totdat ik op wilde zeggen.

Bij aanschaf werd ik snel en correct geholpen

Zeker een aanrader, ik ben snel geholpen en BelEasy is goed bereikbaar. Ik dank het hele team in het algemeen en Claudia in het bijzonder voor haar hulp!

Contact met de klant

Super tevreden met de snelle service die ik gekregen heb

Snel en heel klantgericht

Taxiservice Almere 036-7x2

Zeer tevreden met mijn aansluiting bij jullie.

Nette, snelle en vlotte afhandeling. Nemen de tijd om goed uit te leggen en te helpen.
Ook de aftersales is prima. Mijn complimenten

Kennis van zaken en onderhouden van goed contact met de klant

Delta events

Beleasy is een echte aanrader, goede klantcontact en ondersteuning. Mijn oprechte complimenten

Altijd oplossingsgericht geholpen, en goed te bereiken