Activiteiten
Horeca
Prijs/ kwaliteit
Online Reserveren

Yvette Janssen

Supermooi strand met veel activiteiten

Het strand is heel netjes en gezellig. Er is heel veel te doen

Duur vergeleken met andere strandjes in de regio

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je goede beoordeling en fijn om te horen dat je ons strand supermooi vind!

Annabel

Wo 2 aug naar Beldert Beach geweest. Nadat onze zoon een kinderfeestje gehad had, wilde hij hier met ons een keer heen. Onze 4 kids (leeftijd 13,12,10 en 9 jr) hebben genoten, en wij ook. Het was...

leuke activiteiten, fijne ligstoelen te huur, alles dichtbij, veilig voor de kids doordat er steeds personeel op ze let.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je leuke beoordeling Annabel. Leuk om te horen dat jullie het met zijn alle leuk hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Feestje Koen en Pieter

.Het kinderfeestje van onze jongste zoon hebben we gevierd bij Beldert Beach. Gekozen voor het feestpakket inclusief persoonlijke begeleider. Dat is toch wel een aanrader hoor! Wij hebben heerlijk...

Goed geregeld, enthousiast personeel.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je leuke beoordeling. Fijn dat het feestje geslaagd was! Tot een volgende keer.

Familie Ketelaars/Okhuijsen

Kinderfeestje van Remco en Ivo was super tof. We waren met 17 kids (gr 7/8) en 4 ouders. Favoriet waren de Killer Surf Glijbaan (50 km/u) en de grote wip-wap op het water. Vriendelijk en enthousiast...

Killer Surf Glijbaan, waterparcours, Beach Club, goede veilige begeleiding/ enthousiaste medewerkers, pas een week voor bezoek geboekt en dat ging heel vlot.

Het had iets warmer mogen zijn, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat het feestje van Remco en Ivo geslaagd was! Tot een volgende keer?

Verheuvel

Helaas niet de mogenlijkheide gekregen jullie te bezoeken want zonder reservering gaat dat dus blijkbaar niet!! Al weken kijken we uit naar het feestje van mijn zoon maar helaas moet je bij jullie...

Op jullie site staat dus niet duidelijk vermeld dat je alleen met reservering kunt komen niks kaarten aan de kassa te koop!!

Reactie Beldert Beach:

Beste, is er vermoedelijk miscommunicatie geweest. Het is namelijk wel mogelijk om zonder reservering onze locatie te bezoeken. Zou je de beoordeling daarom willen aanpassen?

Richard

Slecht

Weinig opruimen, veel poep van dieren of vogels

Meer poep opruimen

Reactie Beldert Beach:

De hele regio heeft maken met een ganzenplaag en we ruimen meerdere keren per dag het strand op. Helaas zijn de ganzen met meer dan wij maar we doen ons best.

Stef

Fijn strand zonder in de file naar Scheveningen te moeten staan!

Lekker dichtbij en vriendelijk personeel.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je leuke beoordeling!

Claire

Leuk dagje weg met de kids

Veel te doen voor de kinderen met voldoende personeel als toezicht

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling!

Roos

Leuk voor het hele gezin

.De kids konden lekker hun gang gaan op de verschillende activiteiten onder toezicht van personeel van het strand.

Reactie Beldert Beach:

Komen jullie snel weer met het gezin?

mark

Fijne beachclub om biertje te drinken met vrienden

Lekker bier

Reactie Beldert Beach:

Kom je snel weer een biertje drinken?