Locatie
Activiteiten
Online Reserveren
Funfactor

Lauren

Groot en gezellig strand!

Genoeg speeltoestellen voor de kinderen.

Beste Lauren,

Bedankt voor je leuke beoordeling van onze locatie! Zien we je nog eens terug?

Eric

Leuke middag gehad met onze vriendengroep!

Nadat we Wipeout hebben gedaan, hebben we de rest van de middag doorgebracht in de Beachclub. Dit was erg gezellig. top locatie!

Beste Eric,

Bedankt voor je leuke beoordeling van onze locatie! Hopelijk zien we jullie nog eens terug op ons strand.

Do

Leuke dag gehad!

Genoeg ruimte voor iedereen.

Beste Do,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je een leuke dag hebt beleefd op ons strand.

Eva

Geweldig strand met top activiteiten voor kinderen. Samen met mijn familie op een zonnige dag langs geweest en genoten van het mooie weer.

Genoeg ruimte voor iedereen. Leuk voor zowel kinderen als volwassenen.

Willeke

Waardeloze toestand. €40,00 op een pasje laten zetten en nergens iets te eten kunnen kopen. Echt belachelijk.

Beste Willeke,

We vinden het vervelend om te horen dat u niets heeft kunnen bestellen. In verband met een grote groep die ontvangen werd met snacks, is de kiosk deze dag een half uurtje gesloten geweest. Echter is deze daarna direct weer geopend.

We vinden het vervelend dat u hiervan hinder heeft ondervonden. Wij hebben op de dag zelf nog geprobeerd contact met u te leggen, echter zonder resultaat. U kunt u betaalpas eventueel opsturen, zodat wij het saldo retour kunnen storten.

Yvette Janssen

Supermooi strand met veel activiteiten

Het strand is heel netjes en gezellig. Er is heel veel te doen

Duur vergeleken met andere strandjes in de regio

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je goede beoordeling en fijn om te horen dat je ons strand supermooi vind!

Annabel

Wo 2 aug naar Beldert Beach geweest. Nadat onze zoon een kinderfeestje gehad had, wilde hij hier met ons een keer heen. Onze 4 kids (leeftijd 13,12,10 en 9 jr) hebben genoten, en wij ook. Het was...

leuke activiteiten, fijne ligstoelen te huur, alles dichtbij, veilig voor de kids doordat er steeds personeel op ze let.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je leuke beoordeling Annabel. Leuk om te horen dat jullie het met zijn alle leuk hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Feestje Koen en Pieter

.Het kinderfeestje van onze jongste zoon hebben we gevierd bij Beldert Beach. Gekozen voor het feestpakket inclusief persoonlijke begeleider. Dat is toch wel een aanrader hoor! Wij hebben heerlijk...

Goed geregeld, enthousiast personeel.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je leuke beoordeling. Fijn dat het feestje geslaagd was! Tot een volgende keer.

Familie Ketelaars/Okhuijsen

Kinderfeestje van Remco en Ivo was super tof. We waren met 17 kids (gr 7/8) en 4 ouders. Favoriet waren de Killer Surf Glijbaan (50 km/u) en de grote wip-wap op het water. Vriendelijk en enthousiast...

Killer Surf Glijbaan, waterparcours, Beach Club, goede veilige begeleiding/ enthousiaste medewerkers, pas een week voor bezoek geboekt en dat ging heel vlot.

Het had iets warmer mogen zijn, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Reactie Beldert Beach:

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat het feestje van Remco en Ivo geslaagd was! Tot een volgende keer?

Verheuvel

Helaas niet de mogenlijkheide gekregen jullie te bezoeken want zonder reservering gaat dat dus blijkbaar niet!! Al weken kijken we uit naar het feestje van mijn zoon maar helaas moet je bij jullie...

Op jullie site staat dus niet duidelijk vermeld dat je alleen met reservering kunt komen niks kaarten aan de kassa te koop!!

Reactie Beldert Beach:

Beste, is er vermoedelijk miscommunicatie geweest. Het is namelijk wel mogelijk om zonder reservering onze locatie te bezoeken. Zou je de beoordeling daarom willen aanpassen?