v.d.Berg

Heeft iedereen het gezien, alle slechte reviews over Belcentrale? Binnen een paar uur zijn er wel 5 reviews door Trustvieux! Hoe oneerlijk is dit alleen al!,,,,

Reactie Belcentrale:

Beste ,
Helaas zijn er inderdaad slechte reviews, wij doen er alles aan deze klachten op te lossen. Gelukkig zien we ook een hoop tevreden klanten.
Wij vinden het ook heel oneerlijk dat 1...
Beste ,
Wij vinden het ook heel oneerlijk dat 1 klant binnen 1uur tijd 5 reviews plaatst, dat mag natuurlijk niet zo zijn en geeft een vertekend beeld.

Wang

Wij hebben ons contract afgesloten na veel gezeur en leugens van hun kant. Nou moesten wij onze producten terugsturen en ons borg €288 kregen wij dan terug. Nu hebben wij ALLES teruggestuurd en... Wij hebben ons contract afgesloten na veel gezeur en leugens van hun kant. Nou moesten wij onze producten terugsturen en ons borg €288 kregen wij dan terug. Nu hebben wij ALLES teruggestuurd en beweren zij dat wij een product niet hebben meeverzonden en willen zij ons €288 niet terugstorten. Waarom zouden wij dat product behouden als wij een beter contract hebben bij Telfort met alle toestellen!? Belcentrale doet alles voor een beetje geld en liegen zijn ze niet vies van. Ga dus zeker niet met hun in zee want je komt niet van hun af! Dat heb ik wel geleerd in de 2/3 jaar bij hun. Stelletje geldwolven

Michielsen Advocatuur BV

Grote ervaring en deskundigheid

B.

Doe geen zaken met deze oplichters. Neem aub even de tijd om deze review door te lezen en in te zien wat voor verschrikkelijk bedrijf dit daadwerkelijk is.

Wij zijn nu 4 jaar klant bij...

Wij zijn nu 4 jaar klant bij belcentrale, over het algemeen is te zeggen dat het internet vrij traag is en de telefoon op sommige momenten (vooral zondagen) er helemaal uit lag. Dit kon je destijds op zondag niet eens melden omdat je een speciaal abonnement nodig had om ook service te krijgen op zondagen. Maar zoals ik hiervoor al aangeef biedt dit bedrijf niet alleen slechte kwaliteit service maar zijn het ook nog eens oplichters.
Het begon allemaal met een telefoontje van de belcentrale, er moest wat onderhoud gebeuren en er zou een monteur langs komen.
Monteur kwam langs voor de zogenaamde onderhoud wat totaal niet nodig was. De monteur had even gekeken naar de modem en telefoonverbinding en alles was in orde. Hierna vroeg de monteur om even te tekenen voor het onderhoud zonder ook maar iets te zeggen dat dit eigenlijk een contract inhield waar wij niets van afwisten.
Een maand later zagen wij terug in de de maandfactuur dat de prijs van het abonnement ineens hoger was geworden. Hierover hebben wij gebeld en dit was voor de volgende maand weer opgelost. Echter is er een paar maanden later weer een factuur gestuurd van een hoger bedrag dan normaal. Hierover weer gebeld en dit werd opgelost. Een maand hierna weer hetzelfde verhaal, nogmaals hierover gebeld en gezegd dat we het nu zat waren. Er werd gezegd dat we teruggebeld zouden worden, dit is niet gedaan. Een maand later nog eens gebeld, we zouden teruggebeld worden, en zoals je verwacht weer niet teruggebeld.
Vandaag hebben we het nog eens geprobeerd, voor het eerst werd ons duidelijk gemaakt dat wij ooit een contract hebben getekend voor 5 jaar met nog een extra 'internet security' optie, vandaar dat de facturen hoger waren dan normaal. Na even denken herinnerden wij ons dat vorig jaar ooit een monteur was langs geweest voor de 'onderhoud'. Zoals ik hiervoor al heb beschreven heeft de monteur niks over een contract gezegd, alleen dat wij moesten tekenen voor het onderhoud. Dit hebben wij vervolgens uitgelegd aan de klantenservice. Er werd gezegd dat ze hier niks aan konden doen omdat wij het contract hebben getekend. Ook zouden wij het contract via de mail opgestuurd gekregen hebben. Na even zoeken in de mail hebben we hierover niks gevonden. Een grote leugen dus.
Mevrouw van de klantenservice heeft na het gesprek ons het contract opgestuurd, deze was 4 pagina's. Echter kunnen wij ons herinneren dat de monteur ons maar 1 blad liet zien wat ondertekend moest worden voor de onderhoud. Of ze dit contract zomaar gemaakt hebben is ons niet duidelijk. Wat ook nog opmerkelijk is, is dat er gezegd werd dat we de 'internet security' niet van het abonnement af konden halen omdat dit zo in het contract stond, terwijl we hier wel degelijk een paar keer over hadden gebeld en dit was er dan ook afgehaald voor sommige facturen.

Na wat online reviews te lezen van andere komen wij er al snel achter dat de zogenaamde 'onderhoud' een veel gebruikte oplicht methode is van de belcentrale.
Doe geen zaken met de belcentrale en ik raad iedereen aan die nog klant is bij de belcentrale om zo snel mogelijk over te stappen naar een ander bedrijf voordat je ook opgelicht wordt.

Margot

Zeer slecht, zijn oplichters ga niet met hen in zee! Heb een wurgcontract voor vaste telefonie met zogenaamd gratis toestellen waarvoor ik veel te veel betaal. Heb al veel mails en (aangetekende)... Zeer slecht, zijn oplichters ga niet met hen in zee! Heb een wurgcontract voor vaste telefonie met zogenaamd gratis toestellen waarvoor ik veel te veel betaal. Heb al veel mails en (aangetekende) brieven gestuurd, maar contract kan zogenaamd niet worden opgezegd per vervaldatum. Wat een onzin! Reageren niet op brieven en bellen niet terug. Echt onbeschoft. Heb ook al Autoriteit Consument en Markt ingeschakeld, zij zijn bezig dit bedrijf aan te pakken.

Van Berkum Graphic Solutions

Ik ben netjes te woord gestaan en goed geholpen

W.v.d.Berg

Zo een oneerlijk bedrijf, wij gaan nu Belcentrale overal “ bekend” maken! A.U.B. GELOOF ZE NIET!!!

Paviljoen appelbergen