Opgelichtemens

Kanker moeders, Ff lekker naar me pa gaan en zeggen dat jullie van kpn zijn kanker oplichterij. Jullie mogen de pot op! Ik moet gwn bij mijn ouders slape voor wifi dat niet eens goed is? ook nog is... Kanker moeders, Ff lekker naar me pa gaan en zeggen dat jullie van kpn zijn kanker oplichterij. Jullie mogen de pot op! Ik moet gwn bij mijn ouders slape voor wifi dat niet eens goed is? ook nog is kanker zwakke beveiliging en dat allemaal voor 5 jaar lang? lang leven de kanker voor jullie. Ik hoop dat jullie failliet gaan?? Xxx opgelichtemens

Cafetaria Kom us aan

Cafetaria Kom us aan

Sleeve Technology

Wat een boeven, zeer slechte ervaring met dit bedrijf nooit mee in zee gaan.

VAN DEN BERG BLOEMEN

Omdat wij, en ZOVELEN door BELCENTRALE , heel erg zijn benadeeld met de nodige problemen daardoor, wil ik iedereen laten weten dat BELCENTRALE over gaat onder een andere naam, n.l.DIGHIHERO! Wil... Omdat wij, en ZOVELEN door BELCENTRALE , heel erg zijn benadeeld met de nodige problemen daardoor, wil ik iedereen laten weten dat BELCENTRALE over gaat onder een andere naam, n.l.DIGHIHERO! Wil hiermee iedereen alleen maar waarschuwen!!!

Bildt auto

Contact zou voor een jaar worden afgesloten ivm verkoop bedrijf! Is blijkt 5jaar te zijn .dus afgekocht voor bijna 5500.euro. bedankt. En nee dit bedrijf wordt zeker niet aanbevolen!!!!!!!!

Juwelier van Doren

Ik heb grote vraagtekens bij dit bedrijf. Ik voel me ................. Pas op

Leander

Wurgcontracten waar ze je voor laten tekenen op basis van halve informatie of de kleine lettertjes.

Gwen

Verschrikkelijk! Ze lossen mijn probleem met telefonie niet op en worden bij de klantenservice ook nog eens geïrriteerd en boos op mij. Terwijl ik gewoon een normaal gesprek probeer te voeren om... Verschrikkelijk! Ze lossen mijn probleem met telefonie niet op en worden bij de klantenservice ook nog eens geïrriteerd en boos op mij. Terwijl ik gewoon een normaal gesprek probeer te voeren om mijn probleem op te lossen. Ze zijn ook nog eens heel beperkt bereikbaar. Zit al maanden zonder werkende telefoon en krijg van ze ook nog eens extra onverwachte extra facturen. Ook hebben zij mij in al die jaren elke keer weer met een slim telefoonpraatje mijn contract weer jaarlijks te verlengen terwijl ik dit helemaal niet wil.

v.d.Berg

Heeft iedereen het gezien, alle slechte reviews over Belcentrale? Binnen een paar uur zijn er wel 5 reviews door Trustvieux! Hoe oneerlijk is dit alleen al!,,,,

Reactie Belcentrale:

Beste ,
Helaas zijn er inderdaad slechte reviews, wij doen er alles aan deze klachten op te lossen. Gelukkig zien we ook een hoop tevreden klanten.
Wij vinden het ook heel oneerlijk dat 1...
Beste ,
Wij vinden het ook heel oneerlijk dat 1 klant binnen 1uur tijd 5 reviews plaatst, dat mag natuurlijk niet zo zijn en geeft een vertekend beeld.