Beitz

Kees Dun

Er wordt gemeld dat wanneer je voor vrijdag 22 uur besteld het dezelfde dag nog verzonden wordt maar dit is niet het geval.

Reactie Beitz:

Beste Kees,
Beste Kees,
Bedankt voor de Feedback. Echter is een beetje nuance hier wel op zijn plaats denken wij. Wij hebben uw betaling 2 minuten voor de deadline ontvangen. Bij de kassa hebben wij u gewaarschuwd voor mogelijke vertraging ten gevolge van Covid-19 en de daar opvolgende extreme drukte. Uw pakketje is met de eerst volgende zending mee gegaan.
Wij zullen voortaan proberen dit te voorkomen uiteraard en wensen u succes met de klus

Ilse Vercammen

Correcte levering van een top product.
Uitstekend!

Conny Cuijpers

Snel geleverd

Benni Poorthuis

Snel en accuraat

barbara

Snelle levering en prima uitleg over producten

Adriaan Sparreboom

Op woensdag besteld en een bevestiging ontvangen. Tot op heden (maandag) niets ontvangen. Zou verstuurd zijn maar geen track en tracé gekregen

Yk

Prima product , heb alleen 9 mailtjes van PostNL gekregen met updates en foute info.

John Piepers

Voor de eerste keer een bestelling gedaan.levering was volgens afspraak en kwaliteit van het gekochte product is prima en voldoet aan onze verwachting.

Arjen De Vries

Proffesioneel, kundig,