Beitz

Heel goed.

Koen Moeseke

Slecht

Reactie Beitz:

Bedankt voor uw Feedback. De bezorger heeft aangegeven dat zij minstens 2x zijn geweest bij het door u ingevulde adres waar het pakket is geweigerd of niet aangenomen. Toen wij hier achter kwamen... Bedankt voor uw Feedback. De bezorger heeft aangegeven dat zij minstens 2x zijn geweest bij het door u ingevulde adres waar het pakket is geweigerd of niet aangenomen. Toen wij hier achter kwamen hebben we contact met u gehad en omdat levering niet heeft plaatsgevonden, het gehele inclusief bedrag terug overgemaakt naar u.
Dit is helaas het enige wat wij kunnen doen bij dit soort zeldzame situaties. Wij vinden het jammer dat u ons een 1 ster beoordeling heeft gegeven op basis van deze situatie die wij in onze ogen eerlijk en zo goed mogelijk hebben opgelost. Zou u daarom de beoordeling willen herzien? Wij zouden dit zeer op prijs stellen omdat deze online zichtbare recensies zonder context een hele slechte impact kunnen hebben op ons bedrijf.
Met vriendelijke groeten,
Team Beitz

Hans de Coster

Uitstekend en zeer klantvriendelijk.

Karen

Snelle levering. Ik heb olie voor bamboehout besteld. Ik kreeg echter een blik zonder iets van etiket of indicatie op. Dus geen garantie dat ik kreeg wat ik bestelde. Dat vond ik wat vreemd

A.D. Bouma

Goede prijs en snelle levering

Mieke Daans

Zeer correct