Beitz

Xander

Beitz, mooie en kwalitatief hoogwaardige producten, snelle levering voor meeste producten en een prima website.
Ook de afhaal lokaal in Groningen was prima en vriendelijk.
De klus is voor...
Ook de afhaal lokaal in Groningen was prima en vriendelijk.
De klus is voor nu klaar maar ik kom zeker terug. Succes met de business!

MJ

1 blik beits besteld. Snel geleverd, goed product.

Pouw Rent

Proces van bestellen en ophalen verliep erg gemakkelijk. Uitstekende service!

Armand Klaverweide

Betrouwbaar

Reactie Beitz:

Hi Armand,
Hi Armand,
Bedankt voor de Feedback. Begrijp ik nu goed dat u over onze site en service erg tevreden bent, maar u ons een onvoldoende geeft omdat u deze enquete van Feedbackcompany niet duidelijk vindt? Dat is toch jammer om te horen! Maar niet helemaal waar het eindoordeel voor bedoeld is ;). Toch bedankt voor de genomen tijd voor feedback.
Fijne dag!
^ Team Beitz

Judith Vis

Ben zeer tevreden. Goede product beschrijving en een snelle levering. Over het product wat ik gekocht heb, ben ik ook zeer tevreden mee.

Terence Van Yperen

Goed aan de afspraak gehouden

GUY VAN EYCK

Onbetrouwbaar en late levering

Reactie Beitz:

Beste Guy,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Ik zie dat in de eerste instantie inderdaad iets niet goed is gegaan met uw order, maar dat dit uiteindelijk na mailcontact toch opgelost is....
Beste Guy,
Fijne dag!

pieter westra

Correcte afhandeling van de order