Beitz

Dianne Lentjes

Makkelijke site en snelle levering

Willem van Bussel

Charles Hauber

Het bedrijf komt hun afspraken na, en communiceert goed via mail.

Rik Verhoeve

Kwasten niet bij levering en berichten worden genegeerd

Reactie Beitz:

Goedemiddag Rik,
Goedemiddag Rik,
Dat is vast een foutje geweest van onze orderpickers. Wij hebben even gezocht in onze mailbox maar kunnen geen bericht van u vinden. Zou u ons een nieuwe mail willen sturen met wat er precies mis was aan uw order? Dan kunnen we dit óf nasturen, óf terugbetalen. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Team Beitz

Sylvia

Goed. Duidelijke omschrijving, nette prijs, snelle bezorging en product komt helemaal overeen.

Raf De Schepper

Snelle service

Ellen Kremers

Top bedrijf

patty waarts

Na de bestelling kreeg ik heel snel een track en tracecode, maar helaas bleef het bij post.nl twee dagen staan onder de status: pakket niet ontvangen. Even 1 telefoontje naar Beitz voor een... Na de bestelling kreeg ik heel snel een track en tracecode, maar helaas bleef het bij post.nl twee dagen staan onder de status: pakket niet ontvangen. Even 1 telefoontje naar Beitz voor een vriendelijk gesprek en uitleg en alles werd perfect geregeld, dezelfde dag werd de bestelling opnieuw verstuurd en was het nu wel de volgende dag binnen.