Beitz

Bea De vries

Luc Geraeds

Snel geleverd

Adriaan Rebel

Snelle levering, prijs is goed

Renate Oskam

Reageerde snel op mijn vraag die ik online heb gesteld, een goed advies gekregen, snelle levering van een hele fijne en mooie transparante beits voor hout en beton. Ben heel te tevreden over het... Reageerde snel op mijn vraag die ik online heb gesteld, een goed advies gekregen, snelle levering van een hele fijne en mooie transparante beits voor hout en beton. Ben heel te tevreden over het resultaat!!

lieve chauliac

Snelle service,

Alex Van Zele

Beste bedankt voor de snelle levering en het aanbevolen product super !

Johan den Ouden

Ik heb nog niks mogen ontvangen
Dus beetje teleurgesteld.....

Reactie Beitz:

Beste Johan,
Uw zending is gewoon op tijd geleverd.
Beste Johan,
Uw zending is gewoon op tijd geleverd.
Ik zie dat u deze review heeft ingestuurd op dinsdag na het Pinksterweekend. Op zaterdag heeft u uw bestelling geplaatst. Op de site hebben wij meerdere malen aangegeven dat wij met Pinksteren gesloten waren. De eerste volgende leverdag was de woensdag er na. (PostNL heeft namelijk ook een dag nodig voor levering.) Op Woensdag heeft u netjes uw pakket ontvangen om 16:43.
Wij vinden het erg jammer dat dit niet duidelijk genoeg is geweest voor u in de communicatie en dat u het pakket op pinkstermaandag al had verwacht.
Het is mogelijk om uw beoordeling te herzien, dit zou voor ons heel waardevol zijn als beginnende webshop.
Met vriendelijke groeten,
Team Beitz

Nancy Teutscher

Duidelijke site en snelle levering.

Ger Poldervaart

Levering was volgens hun gegevens op de site, dus oké.