Beitz

Frank de la Roy

Levering conform verwachting

Dimitri Meertens

Kwaliteitsproducten en goede service.

Hardhoutolie De Graaf

Besteld, goed verpakt, snel geleverd

Jan De jonge

Goede en snelle service

Stephan Keereweer

Verzending prima, naturel olie bevat helaas ook veel oranje pigment. Ik was echt in de veronderstelling dat deze olie kleurloos was, maar we hebben nu een oranje vlonder. Het betreft een garapa... Verzending prima, naturel olie bevat helaas ook veel oranje pigment. Ik was echt in de veronderstelling dat deze olie kleurloos was, maar we hebben nu een oranje vlonder. Het betreft een garapa hardhouten vlonder, dit hout neigt meer richting geel, die oorspronkelijke kleur gaan we niet meer zien. Erg jammer, in de beschrijving staat 'vrijwel kleurloos' maar dat is het dus absoluut niet.

Reactie Beitz:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat vervelend dat de kleur anders is dan verwacht. Heeft u het eindresultaat eerst nog een paar dagen laten drogen? De kleur trekt de eerste dagen altijd nog flink bij. Mocht het na een week nog steeds een oranje-achtige kleur geven, kunt u de olie altijd nog verwijderen door te schuren.
Daarnaast adviseren wij altijd om eerst een stukje te testen voor dat u de volledige vlonder behandeld. Zo voorkomt u dit soort problemen.

Ewoud P

Goed advies, snel geleverd

Ed

Heel goed en snel geleverd!

Bea De vries