Amber Gelderland

Fijne communicatie en snelle levering

Communicatie per mail

Misschien een andere bezorgdienst aannemen of keuze kunnen maken van de bezorgdagen/tijd. we hebben in maart al eens een bestelling van bijna 400,- gedaan deze werd gewoon aan de voordeur gezet door... Misschien een andere bezorgdienst aannemen of keuze kunnen maken van de bezorgdagen/tijd. we hebben in maart al eens een bestelling van bijna 400,- gedaan deze werd gewoon aan de voordeur gezet door POST NL terwijl niemand thuis was. De levering van vorige week idem!! Je kon de lijm zo voor de pak meenemen, terwijl ik gewoon thuis was! Ze hebben niet eens aangebeld.

Kirsty Linsingh

Foto's zijn goed, dit is ook wel nodig om een inschatting te kunnen maken qua kleur en patroon.

Hoe meer foto's hoe beter.

Marina Hoogland

2 rollen behang besteld.

Overzichtelijk, duidelijk.

Geen tips

Luis Henriques

Mooi nehang besteld

Goede service reageert snel op mail

Levering kan wat sneller

Peter van Bebberen

Voor het eerst bestelt en een prima ervaring. Weliswaar een dag te laat bezorgd, was niet op voorraad, maar goed materiaal.

ruime keus .

Had even de klant vooraf moeten informeren, dat het item niet op voorraad was. een dag later kan lastig zijn ivm planning werkzaamheden.

Erwin Dhaenens

Heel goed! prijs, levering top!

snel geleverd

hugo tollenaere

Zeer goed

gewoon in orde

Elke Sels

Telefonisch super vriendelijk en behulpzaam.
Ik had een bestelling geplaatst maar de lijm vergeten.
Ik wou de lijm appart nabestellen maar moest daardoor verzendkosten betalen.
Ik...
Telefonisch super vriendelijk en behulpzaam.
Ik had een bestelling geplaatst maar de lijm vergeten.
Ik wou de lijm appart nabestellen maar moest daardoor verzendkosten betalen.
Ik heb hierover telefinisch contact opgenomen en mijn huodige bestelling werd geannuleerd waardoor ik de bestelling met de lijm opnieuw kon doen en zo geen verzendkosten moest betalen.
Snelle levering van bestelling.
Ik ben dus zeer tevreden.

Ik vind het handig dat er bij behangpapier bij staat welke lijm er aangeraden word.

Niet zo heel veel tips odmat ik tevreden ben en goed geholpen ben, maar als ik toch iets kan zeggen dan is het dit:
Ik heb een bestelling gedaan voor mijn ouders en ze zeiden met dat ze...
Ik heb een bestelling gedaan voor mijn ouders en ze zeiden met dat ze afwasbaar behangpapier nodig hadden. Gelukkig wisten zij dat ze vinyl nodog hadden want dit had ik zelf niet geweten en staat ook niet bij de omschrijving. Voor andere mensen is het misschien een handig puntje om te weten

Rianne Vollmuller

Geen moeite was teveel om het bestelde behang te leveren. Het ging uit de volle en was niet meer te krijgen via de leveranciers. Kwam uiteindelijk bij de fabriek vandaan. Top geregeld!

De klant staat voorop

Ik wist dat het behang uitlopend was. Nog wel bestelbaar op de site. Het was fijn geweest als ik al eerder had geweten dat er verder gezocht werd naar mogelijkheden om nog aan dit behang te komen.... Ik wist dat het behang uitlopend was. Nog wel bestelbaar op de site. Het was fijn geweest als ik al eerder had geweten dat er verder gezocht werd naar mogelijkheden om nog aan dit behang te komen. Nu was ik al verder aan het zoeken en vragen.