Mandy Sterken

Verkeerde zending gekregen,maar heel netjes opgelost

Goeie service

Tommy

Vriendelijke klantenservice doet wat het beloofd

Stalen service

Rudolf

Prijs is hetzelfde als elders. Met 'op voorraad' lijkt het of het meteen verzonden wordt, maar komt gewoon een paar dagen later. Net zoals andere bedrijven die gewoon zeggen dat het 2-4 dagen duurt.

Assortiment

Sneller verzenden

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Rudolf,
Hartelijk dank voor je feedback en het delen van je ervaring met onze service. We waarderen je opmerkingen ten zeerste.
We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om...
Beste Rudolf,
We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Ondanks dat de vermelding 'op voorraad' soms anders kan overkomen, hebben we je bestelling binnen de beloofde termijn verzonden.
Nogmaals bedankt voor je begrip en de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te assisteren.

Leo

Perfect!

snelheid levering !

sofie willems

Had daar een 1 ste bestelling gedaan. Ze hadden het verkeerde artikelnummer opgestuurd. Dan direct bij levering een mail gestuurd maar daarna gewoon geen reactie

De juiste opsturen of bij een menselijke fout ze willen rechtzetten maar niks daarvan

Alexandra Hoppe-Kaninski

Prettig contact, ze reageerden snel omdat het bestelde behang niet zo snel geleverd kon worden als beloofd.

Goede service

Het voorraadniveau beter integreren in de website, zodat je geen behang bestelt waarvan je denkt dat het binnen een paar dagen binnen is, maar dat het vervolgens weken duurt.

BM Interieurschilder

Fijn en correct

Prettig

Nvt

Jacqueline Martens

Behang besteld en precies zoals omschreven op website behang ontvangen

Snelle levering, behang precies zoals omschreven.

jolanda Booms

Mooie website, handige filter, aardige klantenservice,

Zoekfilter

Kleur behang op website in vergelijking met de werkelijkheid kan afwijken, maar dat is op andere websites ook het geval . Tip: om bij Pip behang te vermelden, de gladde structuur.
Pip...
Pip donkerblauw, geeft af bij wrijving met vochtige doek.

SF

Zeer tevreden.

duidelijk, snelle levering, goeie prijs

nvt