Ad Sterkens

Goed vlies behang en snelle levering

Correct en kwaliteit

Nicolette Oranje

Klantgericht en zeer behulpzaam

Bij het persoonlijk contact zijn ze bereid om mee te denken met klant. Zeer behulpzaam met het uitzoeken naar het juiste product.

Pascale Sluijzer

Zeer correct.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Papier was redelijk duur, maar zeker de moeite waard.

Tony Vandoorn

Kleine bestelling perfect afgewerkt

heldere website + correcte communicatie

doe zo verder

Suzana Westmaas

Behang later ontvangen dan dat de website aangaf

Goed product omschrijving

Voorraadinformatie op de site klopt niet

Anki Van oorschot

Stalen bestellen is lastig. Je wordt niet aardig te woord gestaan. Schijnbaar kocht ik niet genoeg (ik bestel 3x per jaar) waardoor ik geen stalen kon bestellen

Groot assortiment

Stalen bestellen moet makkelijker gaan.

Katie

Behang besteld en lekker vlot binnen gekregen. Ook van tevoren nog even gevraagd via een telefoontje of ik als het behang toch niet naar wens zou zijn het terug zou kunnen sturen en ze stelde mij... Behang besteld en lekker vlot binnen gekregen. Ook van tevoren nog even gevraagd via een telefoontje of ik als het behang toch niet naar wens zou zijn het terug zou kunnen sturen en ze stelde mij gerust aan de telefoon dat dat mogelijk was mits het nog in de verpakking zat. Dus al met al een zeer tevreden klant.

Levering zoals verwacht. Goede klantenservice.

Geen.

Mandy Sterken

Verkeerde zending gekregen,maar heel netjes opgelost

Goeie service

Tommy

Vriendelijke klantenservice doet wat het beloofd

Stalen service

Rudolf

Prijs is hetzelfde als elders. Met 'op voorraad' lijkt het of het meteen verzonden wordt, maar komt gewoon een paar dagen later. Net zoals andere bedrijven die gewoon zeggen dat het 2-4 dagen duurt.

Assortiment

Sneller verzenden

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Rudolf,
Hartelijk dank voor je feedback en het delen van je ervaring met onze service. We waarderen je opmerkingen ten zeerste.
We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om...
Beste Rudolf,
We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Ondanks dat de vermelding 'op voorraad' soms anders kan overkomen, hebben we je bestelling binnen de beloofde termijn verzonden.
Nogmaals bedankt voor je begrip en de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te assisteren.