Behangtotaal.nl

Behangtotaal.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Behangtotaal.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company62
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Behangtotaal.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 62 ervaringen.

Peter Stavenuiter
Peter Stavenuiter

Wij werden keurig en vakkundig geholpen!
Tamara de medewekster heeft dat zeer goed gedaan!
Van ons krijgt ze een dikke 10!!!!

Ik zou geen verbeterpunten kunnen opnoemen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij wilden heel snel behang bestellen en ophalen!.
de medewerkster tamara heeft ons zeer goed geholpen.

Brigitte
Brigitte

De lage prijzen.

Maak gebruik van track en trace of meld in verzendbericht binnen hoeveel uur je de bestelling thuis mag verwachten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle verwerking van de bestelling. jammer dat de levering even op zich liet wachten, maar dat was de fout van de bezorgdienst. keurig opgelost door behangtotaal.nl.

Goed (8/10)
Score voor Behangtotaal.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en snelle service. mooie prijs.

Carolien Baijards
Carolien Baijards

Ruime keuze, gunstige prijs, vriendelijkheid en snelle levering

Toevoegen behangplaksel en ander behanggereedschap aan assortiment en meezenden track & trace code met verzendbericht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het eerst mijn behang via internet besteld en zeker geen spijt van. naast de ruime keuze en gunstige prijzen ook nog eens vriendelijke telefonische service en snelle levering!.

Linda
Linda

Duidelijke website, snelle service.

Geen verbeterpunten of tips.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle en vriendelijke service. ik werd de dag na mijn bestelling geplaatst te hebben meteen gebeld om de bestelling en levertijd door te nemen.

Goed (8/10)
Score voor Behangtotaal.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, goede prijs.

Yvonne

Bij toeval op deze site terecht gekomen, omdat ik op zoek was naar een bepaald soort behang. een duidelijke site, een stuk goedkoper dan in de winkel en een snelle levering. toen het behang in eerste instantie niet binnen de aangegeven dagen geleverd kon worden, werd ik netjes gebeld hierover door een vriendelijke medewerkster. het zou dan een paar dagen later worden. uiteindelijk werd het behang toch binnen de aangegeven tijd geleverd. super !.

Meedenken van klantenservice.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en zeer snelle levering toen ikeen rol tekort kwam.

Ruime keuze

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede communicatie, snelle levering.

Isabelle

Top service! ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld.. was helemaal mijn eigen schuld. een mailtje gestuurd en gevraagd of ik nog kon ruilen voor de goede kleur. de dame belde me persoonlijk even op om te zeggen dat dit geen probleem was en dat ik via de mail even het juiste nummer moest doorgeven. zo gezegd, zo gedaan.. vervolgens kreeg ik een mailtje met de bevestiging dat de goede kleur wordt opgestuurd, de verkeerde kleur mocht ik ook houden! ik hoefde helemaal niet voor de nieuwe rol te betalen en het was goed zo! wat een goede service:) echt een aanrader. in de toekomst gaan wij vaker bij jullie bestellen, bedankt!.

Bedrijfsinformatie

Behangtotaal.nl heeft het grootste assortiment behang online en fotobehang online. Van goedkoop behang tot exclusief behang, de keuze is groot.

Kies voor een trendy behang, barok behang of voor stoer steigerhout behang.

Bij Behangtotaal.nl vind je ruim 10.000 dessins van diverse grote behangmerken zoals BN Wallcoverings, Dutch Wallcoverings, Noordwand, Elitis, Chivasso, Ralph Lauren, Disney, Komar, Osborne and Little en Designers Guild.

Koop behang online bij Behangtotaal.nl
Adres