Hele slechte ervaringen met dit bedrijf. De communicatie is gebrekkig en het personeel onbeleefd. Een half jaar voor de start van de werkzaamheden hebben wij de offerte getekend. Vervolgens worden... Hele slechte ervaringen met dit bedrijf. De communicatie is gebrekkig en het personeel onbeleefd. Een half jaar voor de start van de werkzaamheden hebben wij de offerte getekend. Vervolgens worden twee dagen voor de start nog extra voorwaarden kenbaar gemaakt waar aan ik moet voldoen. Op de startdag krijg ik twee opties: zorgen dat ik aan de extra voorwaarden voldoe, of afzien van mijn garantie.

Ik zou ten zeerste afraden met deze mensen in zee te gaan.

W Buitenhuis

Via internet in contact gekomen met het bedrijf van Raymond Soer. Goede afspraken gemaakt en heel belangrijk je betaald alleen voor de werkelijk m2 . er is snel, accuraat en keurig werk geleverd.... Via internet in contact gekomen met het bedrijf van Raymond Soer. Goede afspraken gemaakt en heel belangrijk je betaald alleen voor de werkelijk m2 . er is snel, accuraat en keurig werk geleverd. Ook het sauzen ging prima, de kanten werden keurig afgewerkt met kit.
Na het sauzen was een stukje lijmresten door de verf heen te zien, even een belletje en tot onze grote verrassing nog dezelfde dag hersteld.

M.v.g. Wim en Ria Buitenhuis te Loenen (gld)

Wouter

Ik ben zeer tevreden met behanggroep! Het eind resultaat is kwalitatief en naadloos uitgevoerd.

Prima werk geleverd!

Berkenhof

Ons hele huis laten behangen en we zijn versteld van het resultaat.
Zijn er dik tevreden mee.
Nogmaals bedankt voor jullie snelle inzet.

Achterberg

Super werk geleverd

Esther Broers

Erg professioneel! Denken goed mee en werken alles netjes af. Strak werk, weten waar ze mee bezig zijn. Ze zijn ook erg vriendelijk, ook niet onbelangrijk.

Zeer net gewerkt en alles correct afgehandeld en zijn zeer tevreden over de geleverde diensten.

Edwin

Zeer tevreden over het resultaat en de werkwijze van behang groep.
Zeer tevreden over het resultaat en de werkwijze van behang groep.
Communicatie met Raymond was ook zeer goed, hij komt afspraken na, heeft vriendelijk personeel, en denken mee voor perfect eindresultaat

Super bedrijf. Vooral de mannen uit enschede die bij ons zijn geweest super strak werk achter gelaten echt een aanrader