Bianca

Super bedrijf, komen hun afspraken netjes na! En leveren vakwerk af zowel het aanbrengen van renovlies, het sausen en spuiten van plafonds!

D Schepers

Boven verwachting ,goede en duidelijke communicatie

Richard

Super strak werk

Brian

Zeer proffesioneel bedrijf. Weten waarover ze praten. Daardoor snel een heel mooi resultaat behaald.

Joris

Zeer goede communicatie ,zoal met Raymond als met de medewerkers.
Ze doen wat er beloofd wordt, afspraken komen ze keurig na.

Johan Peereboom

Ze leveren mooi werk maar zijn zeer onbeschoft in de communicatie.

A. Tentua

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Zeer vakkundig personeel en ik ben voorzien van uitstekend advies. Niks snel even wat op de muren plakken en door maar er is tijd gemaakt om alles heel strak af... Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Zeer vakkundig personeel en ik ben voorzien van uitstekend advies. Niks snel even wat op de muren plakken en door maar er is tijd gemaakt om alles heel strak af te werken en daar kijk ik de komende tig jaar tegenaan.
Heel tevreden over alles!

Hedy Anthonii

Goede communicatie en service!
Het motto: klant moet tevreden zijn
Daar wordt met recht aan voldaan.

Michel

Werken erg snel en secuur! Zorg er wel voor dat je (betonnen) muren goed glad zijn!

Moehring

Wat een perfecte eerlijke vak mensen zijn jullie daar je bij ons in almere de muren met renovlies zou behangen maar wilde eerst onze muren inspecteren Of ze wel glad genoeg waren om een mooi... Wat een perfecte eerlijke vak mensen zijn jullie daar je bij ons in almere de muren met renovlies zou behangen maar wilde eerst onze muren inspecteren Of ze wel glad genoeg waren om een mooi werk af te leveren maar de wanden waren Zo slecht afgewerkt door de nieuwbouw van tegenwoordig dat ze het niet konden garanderen om mooi werk af te leveren en vonden dat we eerst de muren glad moesten laten maken Dus gingen weer terug naar huis !! Waar vind je nog van deze vakmensen die niet denken van we doen maar wat maar echt met Hun vak bezig zijn waar ze alleen goed werk willen afwerken ! Jammer dit keer is het mis gelopen maar zal dit bedrijf zeker aan iedereen aan bevelen want weten waar ze mee bezig zijn !! Wil jullie bedanken voor het goede advies !!
En veel Succes met dit goede bedrijfšŸ‘