Johan

Komt afspraken niet na! Telefoniste komt afspraken ook niet na. Twee bezoeken van Allard en € 184.00 betaald en geen resultaat. Probleem niet verholpen! Advies zoek een andere ongediertebestrijder.

Fochteloo

Smidt

Harkstede

Fokkens

We zijn erg tevreden hoe Westra de wespen vernietigt heeft

Westerbork

B. Boven

Gewoon goed en netjes.
Aanrader

Scheemda

B. Boven

Netjes en correcte benadering. Duidelijke uitleg. Snelle behandeling. Geheel tevreden

Scheemda

Hennie

Prettige dame aan de telefoon en een leuke man die alles goed heeft uitgelegd wat er gedaan moest worden.

Veendam

remco wouda

Netjes uitleggen

groningen

Bos

Super snel

Leeuwarden

Ingrid Struijk

Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel... Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel kinderen komen logeren. Ik belde en diezelfde dag nog kwam er iemand langs. Ik was bang dat hij er met grof geweld tegenaan zou gaan, maar gelukkig hebben de wespen op die plek een zachte dood gekregen. In de rest van de tuin leefden ze nog lang en gelukkig.

Oranjewoud

Elly Adema

Een heel prettige ervaring. De dag na ons telefoontje kwam er iemand het wespennest bestrijden. Het was heel vlot gebeurd, waardoor wij even onze twijfels hadden of het nest wel echt uitgeroeid was.... Een heel prettige ervaring. De dag na ons telefoontje kwam er iemand het wespennest bestrijden. Het was heel vlot gebeurd, waardoor wij even onze twijfels hadden of het nest wel echt uitgeroeid was. Maar we hebben geen wesp meer gezien! Vlot, doeltreffen en voor een redelijke prijs!

Elsloo