Kasper

Wij hadden een beginnen wespennest in het speelhuisje van onze zoon. Daarme via beestjes.nl iemand langs laten komen. dit ging allemaal goed en liep soepel. Echter na een paardagen op c.a. een halve... Wij hadden een beginnen wespennest in het speelhuisje van onze zoon. Daarme via beestjes.nl iemand langs laten komen. dit ging allemaal goed en liep soepel. Echter na een paardagen op c.a. een halve meter van de originele plek weer een nieuw nest. (lijkt mij zeer toevallig als dit van een andere konigin is) Op de website van beestjes.nl geven zij aan dat zij garantie geven. Echter omdat het een ander nest is (ja andere plek) moeten wij nog een keer 80 euro betalen. Dit zie ik niet als een garantie.

Drunen

Mathijs Gerritsen

Snel en goed geholpen om van de bedwantsen af te komen. Ook in de periode daarna was hij snel bereikbaar om vragen via Whatsapp op te lossen. Goede service!

Maurik

Ronda/Van der Pol

Gaetano kwam.zag en overwon.in een woord geweldig van A tot Z

BEESD

Roy Hildebrand

In de ochtend gebeld, binnen 1,5 wespen probleem aangepakt. Vriendelijk deskundig en snel.

Gorinchem

Marcel

Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er... Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er een heldere diagnose gesteld en kunnen we zelf het probleem aanpakken en oplossen. Omdat het alleen een inspectie betrof geen (voorrij)kosten. Wat een geweldige service. Helemaal TOP!

Tiel