Anouk

Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje... Zeer slecht. In de ochtend gebeld met dit bedrijf dat ik vermoedelijk een rat of een marter in huis heb. Ik kreeg een mobielnummer en moest geluidsfragmenten doorsturen en gegevens in het appje zetten en dan zou Ruben na het te hebben beoordeeld contact opnemen voor een afspraak in te plannen. Dit is echter nooit gebeurd. Zelfs niet toen ik 2 dagen later informeerde hoe het ervoor stond en of ik uberhaupt nog gebeld zou worden. Hierop ook niks gehoord. Zeer slecht! Ik heb een ander bedrijf gebeld en die zijn dezelfde dag nog langs gekomen. Zo kan het dus ook!

Sittard

Laudy

Snelle deskundige verdelging; Chapeau!

Sittard

rob

Goed contact met Ruben, heeft het ook snel verholpen het probleem met de wespen, binnen een half uur.professioneel aangepakt

echt

Luc van Maldegem

Erg klantonvriendelijk, toonde totaal geen begrip.

Rotterdam

Jos

Ruben was heel vriendelijk en ging snel en professioneel te werk. Tevens veel informatie verkregen over de werkwijze van wespen. Dankjewel !!

Denise

Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de... Na het sturen van de email, werd al binnen het uur contact opgenomen. Na een beschrijving van het probleem en het doen van een prijsopgave, werd nog voor dezelfde dag een afspraak voor de behandeling van het wespennest aan de buitenkant van het huis gemaakt.
Na de behandeling werd er nog een duidelijke uitleg gegeven over de verdere stappen.
De volgende dag bleek dat er nog steeds volop wespen uit het nest aanwezig waren. Gelijk weer gebeld en de bevestiging gekregen dat later die dag een nabehandeling zou worden gedaan. Ondanks het late tijdstip werd er uitgebreid de tijd genomen om het wespennest van binnenuit ook te bestrijden.
Na ruim 1 uur was de 2e behandeling klaar en sindsdien hebben we ook geen last meer van wespen gehad.
Top.

Raymond

Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Hij legde precies uit hoe hij te werk zou gaan en wat de consequenties daarvan zouden zijn.
Tevens werd er direct op gewezen op...
Enkele uren na het eerste contact was Ruben al ter llekke.
Tevens werd er direct op gewezen op de garantieregeling.
Mocht het wespenprobleem niet binnen 2 tot 3 dagen opgelost zijn, gewoon contact opnemen en hjj zou direct weer langskomen om een tweede behandeling te doen.
Super vriendelijk en kundig.

Tijmen

Heel vakkundig wespennest verwijderd. Communicatie was prettig, hij kon eerder terecht en belde van te voren of dit mogelijk was.

Peter Klaus

Hele fijne service en vlug beschikbaar. Ruben Stal heeft goed werk geleverd, volgende dag al geen last meer van de wespen.

Munstergeleen

Kimberley Fuentes

Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een... Ruben is snel, efficiënt, vriendelijk, betrouwbaar en een echte vakman. Ik heb 2 kleine kindjes en mijn eenjarige kwam ineens aanlopen met een wesp vast in haar hand. Wat blijkt, hebben we een wespennest, niet 1 maar 3! Direct Ruben gebeld die dezelfde dag nog is gekomen en sindsdien geen wespen meer. Kind blij, mama blij!

Beek