Maria

We hadden last van muizen in huis. Arnoud Vreeman was zeer snel ter plaatse en heeft het probleem goed opgelost. Heel prettig!

Emmen

In 1 woord Super.... sorry vd late reactie maar dat kon door omstandigheden niet eerder

Coevorden

De Gruil

De vakman heeft mij geholpen bij mijn vraag over ongedierte, het gaat hier waarschijnlijk om de zijderups. Na het bekijken van door mij gemaakte foto's en na gesprekje daarover kwamen we tot deze... De vakman heeft mij geholpen bij mijn vraag over ongedierte, het gaat hier waarschijnlijk om de zijderups. Na het bekijken van door mij gemaakte foto's en na gesprekje daarover kwamen we tot deze conclusie. Dank voor het meedenken!

Emmen

Fam Bijl

Geen goede ervaring. Afspraak niet nakomen. We hebben 7/8/20 een afspraak gemaakt voor 8/8/20 ,tussen 16.00uur/20.00,uur. Maar helaas wachten en de afspraak is niet nagekomen. Jammer!!.

Emmercompascuum

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste familie Bijl,
Beste familie Bijl,
Vervelend om te horen dat onze bestrijder de afspraak niet is nagekomen. Het wespenseizoen is momenteel in volle gang waardoor het erg druk is. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen en bieden dan ook onze excuses aan. Mocht u nog hulp nodig hebben bij het bestrijden van wespen, dan helpen wij u graag verder via onze klantenservice.
Groet Team Beestjes Kwijt

Liza

Bellen en binnen 5 min. aanwezig. Probleem heel snel verholpen met de nodige uitleg erbij.

Lizet

Prima contact gehad, maar de kosten zijn alleen wel heel prijzig.

M. Teerenstra

Arnoud Vreeman gebeld in Ommen, kwam binnen het uur langs

S.A. Koopal

Prima ervaring maar kosten zijn nogal hoog!

Zuidwolde

Mevr. Bos

Tevreden

Ruinerwold

Marco Robben

Vakbekwame bestrijder die alle vragen goed en duidelijk beantwoorde, s’middags gebeld en s’avonds al langs geweest om te bestrijden. Top service!!!

Nieuw dordrecht