Cheryl

Snel een afspraak en binnen 10 minuten was de klus geklaard! Geen last meer gehad van wespen!

Breda

Henri van der Meijden

Vlot kunnen afspreken. Netjes, vakkundig opgelost. Vriendelijke en deskundige bestrijder

Sleeuwijk

Patrick Rosenthal

Duidelijke site, professioneel en overzichtelijk. Gemakkelijke communicatie, snelle service (direct de volgende dag in de ochtend).
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs....
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs. Was zo gebeurt, iedereen blij.

Teteringen

Judith van Dalen

In eerste instantie kreeg ik de voicemail. Voicemail ingesproken en binnen een aantal uur werd ik teruggebeld. Duidelijke communicatie em snelle afhandeling. Vriendelijke verdelger die wist wat hij... In eerste instantie kreeg ik de voicemail. Voicemail ingesproken en binnen een aantal uur werd ik teruggebeld. Duidelijke communicatie em snelle afhandeling. Vriendelijke verdelger die wist wat hij deed. Zeer tevreden.

Dordrecht

Mignon Barm

Supersnel van de wespen af!

Etten-Leur

Gerard Bouwman

Prettig in de omgang, professioneel en effectief. Gisteren voor het eerst weer op zolder geweest waar het gigantische wespennest zat. Niet te horen en niets te zien. Alleen dode wespen op de grond

Andel

Cindy

Gisterenavond laat n mail gestuurd en vanmiddag al geweest ondanks dat ze t zo druk hebben. Na een uur geen wesp meer gezien. Nu hopen dat ze wegblijven.

Groetjes Cindy

Etten-Leur

Conny van Hees

Je wordt netjes te woord gestaan zowel persoonlijk als door de telefoon. Een fijn bedrijf je kan erop vertrouwen. En dat is heel wat tegenwoordig

Zwijndrecht

Raymond

Mark heeft ons geholpen met bestrijding van wespen, superaardige man, had het razend druk, maar kon ons tussendoor helpen, heel sociaal persoon, kan hem aan iedereen aanraden

Ridderkerk

Ilse Balvert

Alles goed geregeld, snel antwoord via de mail, snel een afspraak en een correcte en sympathieke werknemer met wat extra tekst en uitleg.

Ridderkerk