M.C. Vogel - Kuipers

Vrolijk

Snelle actie, goede uitleg

Papendrecht

Alexandra

Top bedrijf, komen snel kijken en inspectie ook top! Daarna meerder keren contact gehad en ze staan je goed te woord en beantwoorden je vragen goed!

Breda

Goede werking
Snelle konden ze komen.

Breda

Wen

Zeer klantvriendelijk, meedenkend, geduldig, uitgebreide uitleg en snel!

Den Hout

Arthur

Snel en vriendelijk geholpen. Geen last meer gehad van de wespen.

Hendrik-Ido-Ambacht

Beyza

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met Amo (collega Mark). Hij was heel aardig en heeft ons goed geholpen. Heeft eerst een inspectie uitgevoerd in het hele huis, heeft daarna alle mogelijke... Wij hebben een hele fijne ervaring gehad met Amo (collega Mark). Hij was heel aardig en heeft ons goed geholpen. Heeft eerst een inspectie uitgevoerd in het hele huis, heeft daarna alle mogelijke gaten dichtgemaakt en bestrijdingsmiddel geplaatst waar nodig. Wij voelen ons weer veilig thuis :).

Dordecht

Els Boon-Krebbeks

Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Wij hebben het zelf niet onder controle gekregen, daarom hebben we professionele hulp ingeschakeld.
Een vriendelijke...
Mijn moeder heeft al enige weken last van muizen in haar appartement.
Een vriendelijke man met verstand van zaken heeft nu op een aantal plekken doosjes neergezet om de muizen te bestrijden.
We kunnen niet wachten op het moment dat mijn moeder eindelijk van die beestjes verlost is.

Etten Leur

C.W. Timmers