Ingrid Struijk

Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel... Als het even kan laat ik de wespen gewoon hun gang gaan, ze zijn onderdeel van de natuur. Maar nu hadden ze een nest gebouwd boven de buitendeur. Agressief waren ze niet, maar er zouden veel kinderen komen logeren. Ik belde en diezelfde dag nog kwam er iemand langs. Ik was bang dat hij er met grof geweld tegenaan zou gaan, maar gelukkig hebben de wespen op die plek een zachte dood gekregen. In de rest van de tuin leefden ze nog lang en gelukkig.

Oranjewoud

Elly Adema

Een heel prettige ervaring. De dag na ons telefoontje kwam er iemand het wespennest bestrijden. Het was heel vlot gebeurd, waardoor wij even onze twijfels hadden of het nest wel echt uitgeroeid was.... Een heel prettige ervaring. De dag na ons telefoontje kwam er iemand het wespennest bestrijden. Het was heel vlot gebeurd, waardoor wij even onze twijfels hadden of het nest wel echt uitgeroeid was. Maar we hebben geen wesp meer gezien! Vlot, doeltreffen en voor een redelijke prijs!

Elsloo

y.schuurman

Snelle service. Wespen heel snel verdwenen.

Exloo

Peter

Meneer kwam aan de deur. was zeer vriendelijk. legt alles duidelijk en goed uit. behandelt de wespen en geeft garantie. wespen waren na een behandeling verdwenen

Delfzijl

Hennie Heuker

Snelle actie, gister gebeld, vanochtend op de stoep. Vriendelijk persoon en geen vraag was teveel. Overtuigend iemand.

Groningen

Bonny De Vries

Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg, effectieve behandeling echter helaas na maand weer overlast. Wel weer direct nieuwe afspraak en heel vlot geholpen.

Eelde

Carlijn

We hadden last van wespen, dit bleek om 3 ingangen te gaan in de slootkant. Na beoordeling werd het bestreden en direct daarna geen last meer gehad van wespen. Echt super!

Zevenhuizen

Voermans

Zeer prettig geholpen en probleem opgelost.

Haren

A. Moes

Wordt snel actie genomen

Dwingeloo

Appie Broersma

We hadden van die reuzen wespen in de schoorsteen. Mark kwam, overzag de zaak en pakte het rigoureus aan. Zowel in het nest als de omgeving werd behandeld. Geen (levende) wesp meer gezien. Top!!.

Oosterwolde