Y

Vriendelijk, goed bereikbaar, konden snel langs komen.

De Meern

Stephan

Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een... Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een duidelijke uitleg mee. Ton en zijn zoon zijn duidelijk echt vakmannen en makkelijk in de omgang. Over de snelheid ben ik ook tevreden, binnen een dag stonden ze op de stoep. Duidelijke aanrader!

S.

Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en... Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en dat doet niet elke bestrijder.

S

De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er... De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er niet aan kan pulken.

Woerden

Marike

Snelle en prettige service van AVL Ongediertebestrijding!

Floor

Zeer snel hulp aangeboden, konden gelijk 's ochtends komen. Legden naderhand uit wat ze gedaan hadden.

henk

Komt afspraken na en goede service

amersfoort

Ruud

Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar... Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar dagen rustiger. Keurige nazorg helemaal goed. En nu is het stil. Top

Amersfoort

L.

Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder... Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder controle kreeg, lukte dit AVL in nog geen half uur. Doorgang van het ongedierte dicht gestopt met gif en geen beestje en keuteltje(= bewijs van aanwezigheid van het ongedierte) meer gezien. We kunnen weer rustig slapen...

Sophie

Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt... Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te komen dan na wachten.