Roelof vellinga

Mijn ervaring met het bedrijf was goed ze communiceerde goed en legde alles uit

Franeker

L Cazemier-Mulder

Snel en doeltreffend geholpen.

Roden

piet bosma

Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al... Prima, de mieren zijn zo goed als verdwenen in huis, buiten is er helaas nog wel eens een mier ontsnapt. Maar we hadden ook heel veel nesten, het zal wel niet in 1 keer verdwenen zijn. Al met al tevreden, ik vind voor minder dan een halfuur werk de rekening van ruim € 90 wel aan de hoge kant.

stiens

Melissa

Heel erg leuke man, heel vriendelijk! En dame aan de telefoon bij het eerste contact ook heel aardig. Heldere afspraken.

Oudehorne

Tiersma

Heel snelle en goede afhandeling, ze gaven ook goede uitleg over wat ze gedaan hebben.

Assen

Willemijn

Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als... Super aardig en snel geholpen. Mieren zijn nog niet weg maar dat duurt natuurlijk ook even. Afspraak was binnen 24uur na 1 telefoontje en ik was aardig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als ter plekke.

Saaksum

Kramer

Prima communicatie, vriendelijke en vakkundige jongeman

Zevenhuizen

Rick

Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest... Na de klacht van nachtelijk getrip en gekras door te hebben gegeven is er snel iemand langsgekomen. Al vrij snel werd duidelijk dat het niet om marters/muizen ging, maar er is wel een vogelnest gevonden. Vanwege de wetgeving mag hier niets aan gedaan worden. Daarmee was de kous af en ging de beste man na 10 minuten weer weg (dure 10 minuten voor ons). De klachten bleven echter, daarom toch maar zelf het dak op gegaan (had de ongediertebestrijding niet gedaan); nog 2 nestjes gevonden. Ik had graag gehad dat er een meer gedegen onderzoek was gedaan voor die 75 euro. Hier later over gebeld met het bedrijf dat was gekomen, maar volgens hem had zijn collega niets fout gedaan. Blijkbaar mocht hij de ladder ook niet op zodra hij het nest had gevonden in verband met het storen en de wetgeving. Had ik graag van tevoren willen weten, dan had ik daar zelf naar gekeken voordat ik hen had ingehuurd: communicatie is dus niet goed gegaan!

Eelde

Wieka Wever

Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer... Erg tevreden,waren er vlot,en toen bleek dat het niet voldoende was in 1 keer , kwamen ze ook voor de tweede keer weer snel om het nog een keer te doen ,wat ook nog onder betaling van de eerste keer viel ,daarna was de wespen plaag gelukkig over

Mussel

Henry

Wij zijn snel en goed geholpen met houtwormbestrijding in de schuur.

Twijzelerheide