P.P.Bosch

Net zoals vorig jaar; prima!

Terherne

Naomi de Lange

Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen... Toen ik een wespennest constateerde in mijn achtertuin, belde ik snel. Het bedrijf nam gelijk op en kon ook al snel komen. De uitvoerende kwam op de afgesproken tijd. Snel, betrouwbaar en nu geen wespen meer!

Leeuwarden

Jeannet Baas

Vriendelijke en snelle oplossing voor het probleem, wespen in de spouwmuur die het isolatie materiaal al naar buiten sleepten. In de ochtend gebeld en in de middag was er al iemand. Keurig

Zeijen

Jelte Postma

's ochtends gebeld en 's middags al geholpen.

Marum

n v bijsterveld

Gisteren gebeld,vandaag opgelost

Bakhuizen

Steenbergen

Snel geholpen. Geen wesp meer op zolder gezien.

Dirk

Goed contact, zelfde dag op locatie, binnen 24 uur zichtbaar resultaat. Echt geweldig!

Leeuwarden

Postma

Gelijk dezelfde dag nog gekomen nadat ik had gebeld.

Augustinusga

C.J.D. Hardenberg

Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd,... Het bedrijf Westra kwam en zag na een paar minuten dat het niet om wespen ging maar beien. Medewerker gaf aan dat er wel een werkbon gemaakt moest worden, echter was er geen werk verricht. Vreemd, wel een rekening van € 75 uitschrijven terwijl er geen werkzaamheden zijn uitgevoerd. Dat had het bedrijf van tevoren beter moeten uitleggen. Als zij voorrijkosten in rekening hadden gebracht was ik hier mee eens geweest, echter geeft de website aan dat er geen voorrijkosten worden berekend. Ik had er een niet prettig gevoel aan overgehouden van het bezoek van het bedrijf Westra, daarom een negatief oordeel.

R.H.Damwijk

Snelle en goede service ,was ook zo gepiept!