Monique

Zaterdag gebeld, maandagochtend al aan huis! Hoe snel wil je het hebben.
Professioneel en vlotte bestrijding door een correcte jongeman met kennis van wespen.

Leeuwarden

Petra Bos

Snelle reactietijd

Leeuwarden

Aafke Ramdass

Tevreden

Winschoten

Amria

Snelle reactie op de hulpvraag en ze kwamen erg snel langs.

Surhuisterveen

Stephan Heining

Zeer snel en vakkundig de wespen verwijderd

Stadskanaal

Dieuwert Willems

Westra ongediertebestrijding kon de zelfde dag nog langs komen en de klus was snel geklaard. Kreeg nog extra info en al mijn vragen werden beantwoord. Vriendelijk personeel. Had het heel druk maar... Westra ongediertebestrijding kon de zelfde dag nog langs komen en de klus was snel geklaard. Kreeg nog extra info en al mijn vragen werden beantwoord. Vriendelijk personeel. Had het heel druk maar kwam niet gehaast over en neemt de tijd om alles goed te doen en je vragen te beantwoorden

Hoogezand

hendrik bijker

Allard Westra

marum

Sjouke Walinga

We ontdekten een hommelnest achter het dakbeschot op de vliering. I.v.m. plaatsing zonnepanelen moest nest worden bestreden. Op donderdag gemaild en op vrijdag kwam ongediertebestrijder langs. Klus... We ontdekten een hommelnest achter het dakbeschot op de vliering. I.v.m. plaatsing zonnepanelen moest nest worden bestreden. Op donderdag gemaild en op vrijdag kwam ongediertebestrijder langs. Klus was snel geklaard. Na een dag geen hommel meer te bekennen of te horen. Zonnepanelen kunnen veilig worden geplaatst :-).

Drachten

johan kooistra

Klantvriendelijke medewerker die, nadat wij het probleem hebben uitgelegd, duidelijk maakte hoe hij het dit ging bestrijden. Het probleem is naar volle tevredenheid opgelost.
Wij zouden de...
Wij zouden de volgende keer weer kiezen voor dit bedrijf.

stiens

Van der Haar

8.50 s ochtends gebeld, en om 10.15 kwam er al een vriendelijke jongeman om het wespennest te behandelen. Hij gaf goede uitleg, en was snel klaar. Ik kon pinnen om af te rekenen, en het was in... 8.50 s ochtends gebeld, en om 10.15 kwam er al een vriendelijke jongeman om het wespennest te behandelen. Hij gaf goede uitleg, en was snel klaar. Ik kon pinnen om af te rekenen, en het was in vergelijking met anderen niet duur!

Assen