Veronique

Ik ben echt ontzettend tevreden. Mijn muizenplaag is binnen ÈÈn bezoek verholpen! Echt een 10 waard voor mij. Ik zal iedereen Ongediertemeldpunt, Elroy Kerklaan aanraden.

Den Haag

k

Vriendelijke, meedenkende betrouwbare vakmannen. bergen kennis brengt ze op creatieve manieren van het verlossen van onze ratten. onbetaalbaar en zeker aan te raden voor een ieder met dergelijke... Vriendelijke, meedenkende betrouwbare vakmannen. bergen kennis brengt ze op creatieve manieren van het verlossen van onze ratten. onbetaalbaar en zeker aan te raden voor een ieder met dergelijke problemen in huis

haarlem

Nuran

Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last... Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last van de muizen. Kevin vertelde ons dat wij ze altijd kunnen bellen als we weer last van van de muizen hebben. Bedankt Kevin

Hoogvliet

Paul

Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze... Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze ook meteen een dode rat uit de kruipruimte verwijderd.
Alle balken zijn nu ingesmeerd tegen houtworm.

Rotterdam

I.

Erg blij met- en dankbaar voor de adviezen van (en beantwoording van vele vragen door) de super vakkundige, super-inlevende, super geduldige heer Kerklaan.

Amsterdam

B.

Beste lezer,

Beste lezer,

Een week geleden hebben we in huis een nieuwe eikenhoutenvloer aangelegd, waarna we kevers constateerden. In paniek opgezocht welke dieren het waren en kwamen uit op houtkevers. In eerste instantie spullen gekocht om zelf met gif de houtkevers te bestrijden maar na meermaals op internet te hebben gelezen dat dit specialistisch werk is besloten een expert raad te plegen. Op die manier bij Elroy uitgekomen (ongediertemeldpunt).

Elroy maakte direct tijd voor een uitgebreide telefonisch consult en kwam op de korte termijn langs. Na een uitgebreide gratis inspectie, constateerde Elroy dat de kever niet uit de vloer kon komen door het ontbreken van gaten en zaagsel. Na verder onderzoek vond Elroy een zak met konijnen- en kattenvoer die vol zat met aangevreten korrels en waaronder veel kevers zaten.

Vanuit zijn expertise wist Elroy de locatie te bepalen, het soort kever en dit alles in een open en vriendelijke communicatie. Daarnaast gaf Elroy tips hoe het verder te behandelen, en dit allemaal gratis.

Ik kan iedereen die last heeft van ongedierte Elroy van harte aanbevelen. Elroy heeft verstand van zaken, is vakbkewaam, vriendelijk en heeft een prettige manier van communiceren.

Heb je ongedierte, aarzel dan niet en neem contact met hem op!

Zwanenburg

Iris

Snelle service en ze denken echt met je mee!

Amstelveen

Paul

Fijn geholpen door een Keurige jongen Kevin genaamd

Nieuw vennep

D

We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik... We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik beantwoord. Helemaal gerustgesteld kon ik woensdagavond weer lekker slapen! En geen wesp meer gezien! Het is een beetje duur, maar is het geld zeker waard! ?üëç?üèª

Rijswijk

E.

Uitstekende service. Vakkundig, vriendelijk, geduldig en zeer grondig!

Den Haag