Sherida

Keek er naar uit dat ik na 2 jaar geen last meer van mollen in de tuin zou hebben. Helaas......na beoordeling zei Mark mij dat er in no time zo weer een andere mol in de tuin zou zitten. Goud... Keek er naar uit dat ik na 2 jaar geen last meer van mollen in de tuin zou hebben. Helaas......na beoordeling zei Mark mij dat er in no time zo weer een andere mol in de tuin zou zitten. Goud eerlijk advies gekregen, wat ik natuurlijk liever niet wilde horen, maar wat ik wel erg kan waarderen. SUPER!! Hoefde ook geen voorrijkosten te betalen. Bedankt Mark Vennink. Je had het makkelijk kunnen verdienen, maar jij gaf eerlijk advies. Zulke bedrijven bestaan ook.......... Gelukkig!

Capelle aan den IJssel

Chantal

"Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden.... "Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden. Goede communicatie, goede sfeer, professioneel werk en een prettige samenwerking. Eigenlijk niks op aan te merken.

Den Haag

S

Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen... Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen hoorden we niets meer.Op 2 april hoorde ik weer muizen, eerst alleen in de avond op 3 april ook overdag

Mijnsheerenland

K.

Fijn en snel geholpen.

Spijkenisse

B.

We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons... We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons telefonisch advies gegeven waardoor ons probleem snel verholpen was!

Papendrecht

E

Mark is een vriendelijke man met humor die bruinbare tips geeft.

Breda

Nicole

Breda

Sofia

Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je... Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je probleem.
Mark zorgt ervoor dat je kunt lachen op momenten waarin je je wanhopig voelt door de ongedierte.

Tilburg

John

Vakman, zeer behulpzaam en eerlijk en uitstekend advies gegeven. Aan te raden voor iedereen met soortgelijke problemen!

Ridderkerk

J.

Mark Venning is supersnel, heel vriendelijk, vakbekwaam, to the point Èn eerlijk. De afspraak werd op heel korte termijn gemaakt, Mark inspecteerde mijn kast en gaf mij heel eerlijk te kennen in... Mark Venning is supersnel, heel vriendelijk, vakbekwaam, to the point Èn eerlijk. De afspraak werd op heel korte termijn gemaakt, Mark inspecteerde mijn kast en gaf mij heel eerlijk te kennen in welke conditie mijn kast daadwerkelijk was. Vervolgens kreeg ik nadenktijd en ook de volgende afspraak werd op heel korte termijn gemaakt. Het hele contact verliep zeer prettig en respectvol Èn met veel humor.

Berkel en Rodenrijs