A

Zeer snelle en vakkundige analyse van het probleem en goed advies

Breda

O

Wat een geweldig bedrijd en vriendelijke man! Gisteren gebeld omdat wij muizenkeutels hadden gevonden in de keukenkast, snel afgesproken, hij had om 11:30 tijd maar wij konden 11:45 thuis zijn. Hij... Wat een geweldig bedrijd en vriendelijke man! Gisteren gebeld omdat wij muizenkeutels hadden gevonden in de keukenkast, snel afgesproken, hij had om 11:30 tijd maar wij konden 11:45 thuis zijn. Hij had zijn agenda aangepast en stond voor de deur te wachten op ons. Proffessioneel naar de situatie gekeken en beoordeeld. Hierna heeft geconstateerd dat er wellicht een enkele muis in het huis is geweest en dat er geen sprake was van muizenplaag. Hij heeft advies gegeven en mijn hand geschud om verder te gaan. Ik vroeg wat deze afapraak mij heeft gekost en hoeveel ik deze beste man schuldig ben, het antwoord was: het kost je niets, graag gedaan. Doe wat leuks met je kinderen voor dat geld. Fantastisch toch dat zulke eerlijke bonafide bedrijven nog bestaan die op deze betrouwbare manier hun werk doen?!
Hartelijk dank, ik zal jullie overal aanraden.

M

Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar... Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar geen resultaat.
Nu dacht ik weer muizen te hebben (waarschijnlijk een fobie bij mij) had al een leuk gesprek met Mark door de telefoon, langs gekomen en hij heeft alles na gekeken van onder tot boven, maar geen keutel laat staan muis te bekennen. Hij heeft zo zijn best gedaan en zei het is onzin om hier gif neer te zetten, want....er zijn geen muizen.Heeft nog op me in gepraat dat ik het van me af moest zetten, wat een menselijke man. Tot over maat van ramp wilde hij niet dat ik betaalde, nou dat verbaasde me helemaal, dat maak je tegenwoordig niet meer mee en hij was weg voor ik geld kon pakken, want ik wilde hem toch wat geven, kreeg geen kans. Het enige wat hij zei, we moeten elkaar ook weleens helpen zonder er wijzer van te worden, waar maak je dat nog mee, echt een goed mens.
Bij deze wil ik dan ook een hele warme douche geven aan Mark en raad iedereen aan, als ze last van ongedierte hebben, bel alsjeblieft Vennink Bedrijfshygiene (vraag desnoods naar Mark) heus je wordt daar menselijk en met respect geholpen.
Geen geldklopperij zoals bij heel veel bestrijders.
Nogmaals hartelijk dank Mark voor wat je gedaan hebt.
Groetjes van mij.

Geertruidenberg

H.

Plezierige, betrouwbare bestrijder, die snel reageert, nog dezelfde dag langskwam en ook snel en voordelig offreerde + vakkundig adviseerde.

Dordrecht

Rianne

Zeer snelle reactie en belangrijker nog: zeer snelle actie, prettige communicatie. Kennis van zaken is super. Betrouwbaar en accuraat. Kortom: Top!!

Goes

B

Prima service, vrijblijvende inspectie scherpe prijs, flexibele manier van werken en goede afspraken en snelle reactie op vragen.
Ook landelijk opererende bestrijders om offerte gevraagd, deze...
Ook landelijk opererende bestrijders om offerte gevraagd, deze komen niet kijken en zijn beduidend duurder.

Rotterdam

M.

Superfijne Èn snelle service, binnen 24 uur geholpen! Binnen twee dagen was er al geen muis meer te bekennen! Top!!

Sandra

Gebeld nav een vermoeden van ongedierte, super goed geholpen met antwoorden en advies!

Andel

Claudia

Snelle en duidelijke communicatie, afspraak binnen 24 uur, professioneel en kundig.

Oosterhout

W tuitel

Erg aardig snel en goed werk