T. Breugelmans

Aardige man. Mark heeft ons netjes te woord gestaan en extra advies gegeven.

Etten-Leur

Carola Vos

Vorig jaar is Mark ons ook komen redden van een wespennest in de tuin. Nu wij er een in onze voorgevel hadden hebben we hem direct weer gebeld. Met 24 uur was hij er al om ons te helpen. Super... Vorig jaar is Mark ons ook komen redden van een wespennest in de tuin. Nu wij er een in onze voorgevel hadden hebben we hem direct weer gebeld. Met 24 uur was hij er al om ons te helpen. Super aardige gast ook.

Zwijndecht

Ilona de keijzer

Snel geholpen was er de eerst volgende werkdag.vriendelijk in de omgang.

Woudrichem

A vd Rijt

Adequaat, correct en zeer klantvriendelijk

Bavel

Koert

Contact gaat zeer makkelijk en snel. Bestrijder kijkt goed alles na en denkt goed mee. Prima bedrijf.

Dordrecht

Vennink bedrijfshygiëne

Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het... Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het wespennest te verwijderen. Fantastisch toch!!

Oosterhout

H. Huijben

Top service!!

Breda

Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te... Gebeld met de lokale bestrijder en afspraak gemaakt met Mark. In verband met de feestdagen duurde dit wel iets langer dan gebruikelijk. Volgens mij zat er één (1) muis binnen. Dit bleek ook zo te zijn en omdat niet kon worden vastgesteld waar die zat of waar hij binnenkomt kreeg ik adviezen ter bestrijding, De afgesproken kosten hoefde ik niet eens te betalen, al zou hij volledig in zijn recht staan dit wel te doen. Mark is een vriendelijk, hartelijk, prettig mens om zaken mee te doen. Ik geef hem dan ook een vette 9+ (10 = perfectie en perfectie bestaat niet). Mocht het verjagen niet lukken dan bel ik hem nog een keer.

Dordrecht

Fred

Zeer prettig zaken doen met Mark Vennink en zeer vakkundig op gebied van houtworm bestrijding.

Sprang Capelle

TP

Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien.... Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien. Communicatie is erg prettig. We hebben een aantal keer geschoven met de planning en Mark was steeds zeer flexibel. We hebben dit traject van begin tot eind als erg prettig ervaren.

Geertruidenberg