Harpenslager

Vriendelijk en deskundig. Snelle reactie en zeer schappelijke prijs. Kortom: aanrader.

Arnhem.

Manon

Goede, snelle en professionele service

Groesbeek

Bert

We hadden een groot wespennest in een inpandige kast. Deze is vakkundig op het afgesproken tijdstip verwijderd en we hebben verschillende aanvullende tips gekregen ter voorkoming van een dergelijk... We hadden een groot wespennest in een inpandige kast. Deze is vakkundig op het afgesproken tijdstip verwijderd en we hebben verschillende aanvullende tips gekregen ter voorkoming van een dergelijk nest. We zijn zeer tevreden.

Huisseling

Emmy

Vriendelijk en snelle service

Arnhem

Bart

Klantvriendelijk, snelle service en conform afspraken

Oss

Van Dijk

Vriendelijk contact, snelle service.

Nijmegen

Christy Koops

Zeer vlotte service, en goede ervaring.
Jerry is een vriendelijke, attente man

Druten

Rianne

Erg slechte communicatie, niet vriendelijk en ik had niet echt het idee dat hij bereid was om te helpen of mijn verhaal te begrijpen. Slechte ervaring en een andere gebeld die gelukkig wel... Erg slechte communicatie, niet vriendelijk en ik had niet echt het idee dat hij bereid was om te helpen of mijn verhaal te begrijpen. Slechte ervaring en een andere gebeld die gelukkig wel vriendelijk en behulpzaam was.

Boxtel

Rudy Hagens

J.l. maandag 9 aug. 's-morgens gebeld en Gerrit-Jan kon al om 1 uur bij mij zijn. binnen een half uur was de klus geklaard. De volgende dag, geen wesp meer te zien. Zeer bekwaam, vriendelijk en... J.l. maandag 9 aug. 's-morgens gebeld en Gerrit-Jan kon al om 1 uur bij mij zijn. binnen een half uur was de klus geklaard. De volgende dag, geen wesp meer te zien. Zeer bekwaam, vriendelijk en behulpzaam.

Westervoort

Michael

Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden... Gerrit-Jan is langs geweest om te kijken naar de houten constructie in ons huis. Zeer gedegen en goede uitleg, serieus aan het werk gegaan en tevens geruststellend. Als ik een bedrijf mag aanraden om Ongediertebestrijding uit te laten voeren, dan zou ik OBI aanbevevelen!

berghem