Rene

Telefonisch onbereikbaar, op de email wordt niet gereageerd!

Twello

Bor Rijk

Ik had vlooien in de schuur !Vepo geweest ,
een mens wil graag snel resultaat zien maar dat gaat niet altijd op,
met zo iets moet er wel enig geduld zijn maar al bij al is het toch goed...
Ik had vlooien in de schuur !Vepo geweest ,
een mens wil graag snel resultaat zien maar dat gaat niet altijd op,
met zo iets moet er wel enig geduld zijn maar al bij al is het toch goed gekomen ! met een vriendelijk groet.

Nijkerkerveen

A. M.

De inspectie nog duurde max 15 minuten maar ik moest er wel 85 euro voor betalen. Ik heb niets gehoord wat ik niet wist. Zonde van het geld.

Deventer

Macha

We hadden met de buren samen 3 a 4 wespennesten en ik ben allergisch van die steken. Maandag gebeld en werd meteen terug gebeld. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor maandag een week later.... We hadden met de buren samen 3 a 4 wespennesten en ik ben allergisch van die steken. Maandag gebeld en werd meteen terug gebeld. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor maandag een week later. Vanwege grote drukte kon het niet eerder. Johan van VEPO Diensten belde die dag 2x dat het wat later zou worden dan de afspraak. Dat vond ik zeer prettig. Ruim een uur later kwam hij en heeft zeer accuraat 3 wespennesten behandeld. Ondanks de drukte nam hij alle tijd om ook in huis te kijken en op zolder omdat ik een groot aantal dode beestjes op de slaapkamer had wat bijen bleken te zijn. De buurman en ok zijn zeer tevreden over de afhandeling en service.

Maarn

J

Prima geregeld alles ging snel en we zijn er mooi af.

Vriezenveen

J.G.M.

Goede bereikbaarheid en communicatie. Wespennest in de grond in 1x met succes verwijderd.

Maarn

Ingrid

Prima en snel

Sleen

A

Prettig contact,snel geholpen.

Veenendaal

Anne

Meneer kwam zeer vriendelijk over aan de telefoon. Kon gelukkig op korte termijn al komen. Liep bij vorige afspraak wat uit, belde hier netjes over dat hij iets later kwam. Nam de tijd. Ik ben blij... Meneer kwam zeer vriendelijk over aan de telefoon. Kon gelukkig op korte termijn al komen. Liep bij vorige afspraak wat uit, belde hier netjes over dat hij iets later kwam. Nam de tijd. Ik ben blij om van mijn wespennest af te komen!

Zuidveen

W.

Snelle reactie en wespennest goed bestreden.

EDE GLD