Rick Van der linden

Kevin van OFS was super kundig en pakte gelijk alle problemen aan!

Rotterdam

Mevr. N

Een 2 voor de moeite vr de aardige vakman. Bij mij geweest omdat ik last heb van muizen.
Na een zeer korte inspectie, had de vakman de bron gevonden, had die gedicht en giflokdozen geplaatst. Mocht er toch weer muizen komen dan moest ik contact opnemen. De volgende dag zag ik s morgens weer muizenkeutels. Meteen gaan bellen. Kreeg een erg onvriendelijke, onbeschofte mevrouw aan de lijn die niet tegen kritiek kan en mij weigerde verder te helpen. Liet weten dat er geen garantie is vr de muizen en hing op. Ook de 2e keer werd er opgehangen!
Inmiddels zijn we 2 weken verder en de muizen zijn niet weg! Ik zou niemand beestjeskwijt aanbevelen!

Stefan

Zaterdagochtend gebeld voor een afspraak en een uur later stond er een medewerker voor de deur die ons zeer goed heeft geholpen.

Fam. Geers

Uitstekend, goed bereikbaar en op tijd volgens afspraak

Dinteloord

Valeria

Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het... Aardige man, maar het muizenprobleem is niet opgelost. We hebben nog steeds last van muizen. Daarnaast zit door het handelen van de ongediertebestrijder een balk/plint los aan de onderkant van het aanrecht. Deze krijgen wij niet meer terug op de juiste plek.

Geweldig

Rijswijk

Joke

Elroy is bij ons langs geweest omdat we last van muizen hadden. Sindsdien hebben we geen muis meer gezien. Super blij mee.

Schiedam

Frank Nieraeth

Kevin van Ongediertemeldpunt (OFS) is heel vakkundig, geeft goede informatie en bespreekt de opties goed door. Ik raad ze m.n. Kevin dan ook zeer aan.

Den Haag

Bauke

Wespen vielen gelijk met bosjes dood neer

Hilaard

Ton Copper