I. Hendriks

Door Martijn van Point Pest duidelijke uitleg gekregen en de bestrijding tegen een reële prijs.

Paulien

Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen... Na zondag gebeld te hebben, goede uitleg gekregen wat ze gaan doen om de muizen uit ons huis te krijgen, gelijk een goede prijs door gekregen. Martijn van Point Pest Control heeft maandagmorgen alles gecontroleerd, gaten gedicht en doosjes neergezet.
Tot vandaag geen muis meer gezien. Martijn is TOP.

Denis

Ze reageren snel en adequaat. Bijzonder net bedrijf dat met je meedenkt. En ook nog aardige lui ook.

Bussum

Eric

Martijn weet waar hij over praat en komt betrouwbaar over.
Ik heb denk ik, een goed bedrijf in huid gehaald. Prijs/kwaliteit verhouding en communicatie was zeer plezierig.

suzanne mccann

I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30... I discovered itchy bites on my legs, after further investigation I found an insect in my bed. I contacted Gert on a Sunday thinking I would hear back on Monday but he contacted me within 30 minutes!!! amazing!! he really helped put my mind at ease as he was able to tell me the insect was a carpet beetle. I am so very grateful THANK YOU ! If you have a proble these guys are the solution!!!!

Jacqueline

Snelle actie (o.a. gatengedicht) en geen rat meer gezien. Top

Bussum

Petra

Snel geholpen, prima uitleg en resultaat verbluffend snel

Fredrika

Zelfs op zondagavond ben ik terug gebeld en hebben we een afspraak gemaakt. Maandag meteen geholpen. Heel fijn want wij waren erg bang voor de muizen.

Ronald

Prettig contact en duidelijke uitleg, Geen muis meer gezien.

Blaricum

Rest. op het Hof

Ik heb een restaurant en had last van muizen.
Eerdere bestrijder zonder resultaat. Point heeft het probleem wel snel verholpen en blijft het in de gaten houden.