Rosa

Snel te hulp en super vriendelijk. Hele fijne ervaring!

Oegstgeest

GJM de Zwart

De bestrijder kwam snel na het telefonisch contact. Totaal 4x geweest, omdat het nest op een onmogelijke plek zat. Slechts eenmaal betaald. Ik had garantie!!

Leiderdorp

M Kool

Fijn contact, snel bereikbaar en goeie oplossingen

Anneke van der drift

Vriendelijke mensen. Goede bestrijding na eerste keer was nog niet alles weg vanwege wat achter gebleven larve.na tweede keer was het goed opgelost wat service was .dat maak je ook niet vaak meer... Vriendelijke mensen. Goede bestrijding na eerste keer was nog niet alles weg vanwege wat achter gebleven larve.na tweede keer was het goed opgelost wat service was .dat maak je ook niet vaak meer mee deze tyd.echt een top bedryf en dus echt een aanrader

Wateringen

Floor

Hele prettige en vakkundige mensen

Henny

Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een... Na een poosje zelf proberen de wespen weg te krijgen toch maar bestrijdijding gebeld. Ondanks de zeer drukke tijd met wespenbestrijding zijn we snel geholen. 1 Nest was hardnekkig, dus moest nog een keer bespoten worden. Ook dat gebeurde zeer snel en ditmaal met goed resultaat. Ik ben blij en mocht ik weer eens last hebben zal ik zeker Hans weer bellen

Hillegom

Milou Pasman

Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Zulke nare ervaringen met Hans Rulo.
Meneer zou gister al komen maar heeft niks van zich laten horen terwijl ik heel de dag gewacht heb. Uiteindelijk stond hij de volgende dag ineens voor mijn deur en belde hij mij wakker. Oke fijn dat hij toch nog is gekomen dacht ik. Maar het was alles behalve een fijne ervaring!

De man deed zeer denigrerend en zei dat het ongedierte probleem tussen mijn oren zit. De man had een zeer nare toon en instelling. Hij wilde ook niet luisteren naar wat ik te vertellen had. Schreeuwde steeds door mijn verhaal heen. Hij heeft letterlijk 5 minuten 3x geschenen met zijn zaklamp en is toen vertrokken. De helft van deze 5 minuten heeft hij staan bellen met zijn collega over dat feit dat ze vroeg klaar wilde zijn om van het mooie weer te genieten. En over privézaken van klanten over de luidspreker. Zo onprofessioneel. Ik moest wel 100,- euro afrekenen. Grote stappen snel thuis, makkelijk geld verdienen zo!

De Lier

Kiki Janssen

Ondanks dat t al bijna 18u30was, en zeiden we komen morgen, kwamen ze toch! Super. 2 leuke behulpzame mannen. Duidelijke uitleg en gewoon grondig en vakkundig werd er gewerkt. Nest bleek bij buren... Ondanks dat t al bijna 18u30was, en zeiden we komen morgen, kwamen ze toch! Super. 2 leuke behulpzame mannen. Duidelijke uitleg en gewoon grondig en vakkundig werd er gewerkt. Nest bleek bij buren te zitten. En geen wesp meer gezien op onze slaapkamer diezelfde nacht al! Top service dit bedrijf!

Oegstgeest

Daisy

Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die... Geduldige en vakkundige meneer Hans van Ruijven is zo’n vier jaar geleden bij ons thuis geweest omdat ik er van overtuigd was dat wij bedwantsen in ons huis hadden (totale paniek) Hans had het die dag erg druk, maar omdat ik zo in paniek was, heeft Hans de tijd genomen om diezelfde dag nog langs te komen. Alle slaapkamers meer dan uitvoerig gecheckt en Hans kwam tot de conclusie dat wij geen last hadden van bedwantsen. Na de inspectie heeft Hans ruim de tijd genomen om mij alles uit leggen en gerust te stellen. Ik heb deze aardige meneer meerdere malen kunnen contacten in de periode hierna als ik weer eens in paniek was (man gaat veel op zakenreis) al die jaren heb ik niet op vakantie gedurfd, nu moesten we toch maar weer eens gaan! en dus heb ik meteen contact opgenomen met Hans…. want wat als er bedwantsen zijn. Wederom weer alle tijd is er genomen door Hans om mij gerust te stellen uit te leggen wat ik moet doen. (Mocht het zo zijn)

Ik vind het echt een SUPER service dat er op welk tijdstip dan ook (avond en weekend) tijd word gemaakt om je via de app of telefonisch te woord te staan.
Ik raadt deze aardige meneer Hans meer dan aan!!

Katwijk

Marianne

Prettige, vriendelijke communicatie. Snelle actie. Deskundige aanpak. Een kwartier na het spuiten in de spouw, geen wesp meer gezien!