P. Veenvliet

Ik kan niet anders zeggen nadat ik een flinke wespennest op mijn slaapkamer had deze zeer snel en dezelfde dag is verwijderd…qua prijs terwijl sommige het duur vinden vind ik dit reuze meevallen en... Ik kan niet anders zeggen nadat ik een flinke wespennest op mijn slaapkamer had deze zeer snel en dezelfde dag is verwijderd…qua prijs terwijl sommige het duur vinden vind ik dit reuze meevallen en zeker voor op een zaterdag. Top en dank jullie wel voor de snelle service en met name Rob 👍🏻

Papendrecht

Annemiek van Ginneken

Om 9 uur gebeld en 10 minuten later was het nest al bestreden. Hele snelle service.

Breda

P.J. Teeuw

Goede bestrijding van het ongedierte. We hebben er tot nu toe geen last meer van gehad.

Papendrecht

Demi

Contact opgenomen ivm het vinden van een kakkerlak, bleek om een soort te gaan die geen plaag kan veroorzaken. Heel erg tevreden over de snelle informatie!

Hendrik Ido Ambacht

Daniëlle van Vrouwerf

Snel en kundig het wespennest bestreden

Hendrik-Ido-Ambacht

Cheryl

Snel een afspraak en binnen 10 minuten was de klus geklaard! Geen last meer gehad van wespen!

Breda

Henri van der Meijden

Vlot kunnen afspreken. Netjes, vakkundig opgelost. Vriendelijke en deskundige bestrijder

Sleeuwijk

Patrick Rosenthal

Duidelijke site, professioneel en overzichtelijk. Gemakkelijke communicatie, snelle service (direct de volgende dag in de ochtend).
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs....
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs. Was zo gebeurt, iedereen blij.

Teteringen

Judith van Dalen

In eerste instantie kreeg ik de voicemail. Voicemail ingesproken en binnen een aantal uur werd ik teruggebeld. Duidelijke communicatie em snelle afhandeling. Vriendelijke verdelger die wist wat hij... In eerste instantie kreeg ik de voicemail. Voicemail ingesproken en binnen een aantal uur werd ik teruggebeld. Duidelijke communicatie em snelle afhandeling. Vriendelijke verdelger die wist wat hij deed. Zeer tevreden.

Dordrecht

Mignon Barm

Supersnel van de wespen af!

Etten-Leur