Hans Peter

Na overleg met beestjesweg zou de de volgende dag iemand komen om een wespennest uit onze garage te halen. Er kwam iemand van Van der Velden Multi Onderhoud uit Amstelveen. Hij zei dat hij het nest... Na overleg met beestjesweg zou de de volgende dag iemand komen om een wespennest uit onze garage te halen. Er kwam iemand van Van der Velden Multi Onderhoud uit Amstelveen. Hij zei dat hij het nest niet zou weghalen (wat mij wel verteld was) maar er gif in zou spuiten. Ik mocht zelf het nest dan weghalen na een week.....
Hij dus die garage in en snelde er weer uit nadat hij gif spoot. "Zo, nu kun je ongeveer een dag je garage niet in want de wespen zijn nu wat agressief..." Oh, en ik heb nog de fietsen nodig. Ja, die kun je morgen weer gebruiken. Als hij nu vooraf dit even gezegd had of gevraagd of er nog iets uit de garage moest. Nee hoor. Vervolgens gaat hij weg a 90 euro voor 5 minuten en blijkt dat een gedeelte van het nest gevallen was en er overal wit poeder/gif in de garage ligt. Ook op bv handvaten van mijn dochters fiets. Oh ja, je kunt dat met wat water wel zelf weghalen hoor, het is biologisch afbreekbaar. Nou, het was een puinhoop in de garage, echt niet leuk. Het was een aardige jongen, maar ik zou hem nooit meer over de vloer willen hebben. Ik geef hem een dikke onvoldoende voor zijn vakmanschap. De wespen zijn wel dood ja. Dat weer wel. Ik heb vandaag alles opgeruimd maar weet niet wat ik nu nog kan gebruiken na het opruimen. Is dat gif gevaarlijk voor mensen? Stoffer en blik maar weg gegooid, handschoenen maar weg gegooid. En de vloer heeft nog witte vlekken van de poeder. Fijne dag!

Alphen ad Rijn

Kaylee

Goede communicatie en vakmanschap.

Baambrugge

Sjoerd Kroes

Binnen een dag kwam er iemand langs, duidelijke analyse van het probleem en uitleg en oplossing.

Diemen

JP Braam

Prima.

Vinkeveen

Ward de Jager

Vriendelijk te woord gestaan, netjes op tijd en meteen van de wespen af. Weer een zorg minder :-) top geregeld

Abcoude

Michiel Tuinder

Snelle en vakkundige hulp, probleem lijkt in 1 keer te zijn verholpen

Amstelveen

Top, afspraak netjes op tijd, goede voorlichting wat te doen en niet te doen.

Roelofarendsveen

Petra Houtman

Prima, snel en goed

Boskoop

Puck

Keurig en heel doelgericht

Oude Wetering

Kool

Afspraak gemaakt, aanpak snel uitgevoerd,(be)handelwijze uitgelegd en vervolgtraject besproken.

Woerdense Verlaat