Crins

Correct en snel afgehandeld

Swalmen

Hulleman

Waren snel met het maken van een afspraak en konden binnen twee werkdagen al komen bestrijden! Daar waren wij heel blij mee omdat na het weekend onze dakdekkers aan het werk moesten! Al binnen 48... Waren snel met het maken van een afspraak en konden binnen twee werkdagen al komen bestrijden! Daar waren wij heel blij mee omdat na het weekend onze dakdekkers aan het werk moesten! Al binnen 48 uur was er geen wesp meer te zien, super blij mee!!

Ittervoort

Tonnaer

Had gevraagd vroeg in de middag te komen maar bleek als laatste ingepland. Daardoor moest ik de hele middag thuis blijven en heb twee afspraken moeten afzeggen. Als ik dat vooraf had geweten had ik... Had gevraagd vroeg in de middag te komen maar bleek als laatste ingepland. Daardoor moest ik de hele middag thuis blijven en heb twee afspraken moeten afzeggen. Als ik dat vooraf had geweten had ik een andere dag gepland.

melick

Parteklier

Perfect, deed zijn uitersten om de wespen te bestrijden.

Herkenbosch

Ottinger

We zijn helemaal tevreden en blij dat we zo vlug geholpen zijn. Na 2 dagen was er geen vliegverkeer meer van de wespen.

Maasbracht

Emile Penninx

Op dinsdagavond constateerden we een wespennest in een erker aan de voorkant van het huis, gelukkig van buitenuit. Woensdagochtend gebeld, er zou die middag tussen 2 en 5 iemand komen. die was er om... Op dinsdagavond constateerden we een wespennest in een erker aan de voorkant van het huis, gelukkig van buitenuit. Woensdagochtend gebeld, er zou die middag tussen 2 en 5 iemand komen. die was er om half 2. De bestrijder die ons bezocht was heel voorkomend, bekeek e.e.a. en bestreed het nest met een poeder. Het kwam vakkundig over en dat bleek het ook te zijn. Na een dag of 2 schermutselingen van de wespen werden het er steeds minder en inmiddels is alles weg. Prima werk dus.

Susteren

Paul Schuurman

Goed bedrijf, goede service, snel ook en vooral effectief. Na een paar uur al geen wesp meer te zien.

Maasbracht

Arts

Top!! Helemaal tevreden!!

Horst

Gisbertz

Prima!

Reuver

driessen

We zijn goed geholpen en de wespen zijn langzaam aan het bezwijken komen wel opeens allemaal in huis ergens eruit

melderslo