Frank Marcellis

Snelle en goede service. Ik moet nog twee weekjes afwachten op het eindresultaat. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. ?

Leunen

Bart van Knippenberg

Aardig, bekwaam en vlot

Helden

R. Theunissen

Ik kan niet minder dan het maximale aantal sterren toekennen, want al vanaf het moment dat ik belde, ben ik boven verwachting snel en vakkundig geholpen. Ongeveer 2 maanden geleden ontdekte ik 2... Ik kan niet minder dan het maximale aantal sterren toekennen, want al vanaf het moment dat ik belde, ben ik boven verwachting snel en vakkundig geholpen. Ongeveer 2 maanden geleden ontdekte ik 2 wespen die zich tegoed deden aan een tegen de muur geschroefde plank; ik zag en hoorde ze het hout eraf knagen. Zodoende de beestjes maar eens gevolgd en toen bleken ze onder de boeiboord bij de garage en aanbouw te kruipen. Hier was duidelijk een projectontwikkelaar aan het werk, want er was veel 'bouwverkeer' op 3 a 4 meter afstand van elkaar. En dat bouwverkeer werd in de loop van de maand intensiever. Zodoende, na 1 keer met de 'huis-tuin-keuken-spuitbus'een poging gewaagd te hebben, contact opgenomen met Traas.

De bestrijder kon de volgende dag al komen. Dat was verrassend snel. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Met de belofte dat, mocht het nodig zijn, hij kosteloos terug zou komen als er zich binnen 2 weken nog activiteit zou voordoen.

Na een paar dagen minder vlieg-activiteit lagen de 'vliegtuigwrakjes' her en der verspreid buiten en in de garage. Echter na 10 dagen vlogen er bij 1 opening weer een tiental van die gestreepte rakkers rond. Zodoende nogmaals een afspraak gemaakt en gistermorgen is de bestrijder nog eens geweest. Ditmaal zou het afdoende moeten zijn. Zoniet, zou hij weer terug komen.

Ik kan Traas van harte aanbevelen. Bij overlast door ongedierte niet gelijk op de eerste de beste naam klikken die men via Google tegenkomt, want die reclame moet ook betaald worden en dat verschil vertaalt zich dan ook duidelijk in het gehanteerde tarief.

Echt

Lucie Lamerigts

Goed resultaat. Vriendelijke medewerker

Thorn

Antoinette Glasbergen

Goede communicatie. Snel en goed verholpen.

Susteren

J. Hendrikx

Snelle en vakkundige bestrijding van onze 2 wespennesten. Bestrijder hield ook rekening met welk bestrijdingsmiddel hij gebruikte (buiten poeder / binnen schuim zodat we niet teveel rotzooi binnen... Snelle en vakkundige bestrijding van onze 2 wespennesten. Bestrijder hield ook rekening met welk bestrijdingsmiddel hij gebruikte (buiten poeder / binnen schuim zodat we niet teveel rotzooi binnen kregen). Heel fijn geholpen!

Nieuwstadt

Thijs Lemmen

Vriendelijke vakkundige hulp

Horn

Weijs

Afspraak was snel gemaakt, maar een wel erg ruim tijdsbestek (tussen 13.00 en 20.00 uur). Ook zou er een bevestigingsmail gestuurd worden die niet is gekomen. Maar de wespen zijn weg en daar ging... Afspraak was snel gemaakt, maar een wel erg ruim tijdsbestek (tussen 13.00 en 20.00 uur). Ook zou er een bevestigingsmail gestuurd worden die niet is gekomen. Maar de wespen zijn weg en daar ging het om.

Castenray

Meuwissen

Wij zijn zeer positief geen last meer van de wespen en zeer vriendelijke mensen die ons hielpen

Herten

Sanders

Snelle en vakkundige service met het bestrijden van een wespennest op de hooizolder

Echt