MJJM Tijssen

Professioneel,vakkundig ,vriendelijk en snelle afhandeling.

Venray

Leo

Netjes geholpen op het vooraf aangegeven tijdstip door een medewerker van Traas. Hij gaf aan vakantiekracht te zijn, maar hij had kennis van zaken. Hartstikke professioneel!

Maasbracht

Gert-Jan Jans

Geholpen door een medewerker van Traas. Hij gaf aan vakantiekracht te zijn, maar daar was niets van te merken. Hartstikke professioneel!

Sint Joost

de Rooij

Wij hadden last van wespen in onze boom en dachten dat er een wespennest in zat. De afspraak was snel gemaakt en na 2 dagen kwam er al iemand langs. Helaas werd er geen nest aangetroffen en ging men... Wij hadden last van wespen in onze boom en dachten dat er een wespennest in zat. De afspraak was snel gemaakt en na 2 dagen kwam er al iemand langs. Helaas werd er geen nest aangetroffen en ging men ervan uit dat de wespen op bladluizen af kwamen er werd wat verdelgingsspul achter gelaten in de boom. De overlast van de wespen is nu minder.

Susteren

R.Schuman

Prima partij, men had de afspraak alleen in het eigen systeem verplaatst maar ik wist als klant daar niks van. Ze hebben het wel goed opgelost.

Lottum

R.L. Hegeman

Vriendelijke en bekwame bestrijder, gat was snel gevonden en probleem gelijk opgelost

Lomm

Roland Danckaert

Herkenbosch

Ruud

Vakkundige specialisten. Vertellen wat ze doen en hoe het werkt, interessant. Binnen een half uur geen wespen en geen horenaar meer te bekennen. Kunnen weer rustig buiten eten.

Arcen

b.joosten

Zeer vakkundig geholpen .goede uitleg

haelen

Frans van der Kruijf

Snel en zoals het er nu naar uitziet prima,ik ben nog niet van de wespen verlost maar het gaat de goede kant op.

Venray